Gå til innhold

Demo av War Front: Turning Point (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi legger opp filen slik de blir levert av utgiver, og har ikke sett behovet for endre komprimeringsmåten. Hva er fordelen med RAR-komprimering, fremfor ZIP?

7393336[/snapback]

 

Fordelen med rar-komprimering er mindre filstørrelse, men med tanke på at flesteparten av leserene sansyndligvis bruker winzip eller zip-funksjonaliteten i windows er det nok tryggest for dere å fortsette med .zip-arkiver.

Lenke til kommentar

Får ikke joina noen servere... ?!

Edit:Spillet starter som standard på skjerm 2...

Jeg fikk da etterhvert starta en sinlgeplayer server, ettersom jeg enda ikke får joinet noen internett servere. Synes ikke spillet var noe overbeisende de 10 minuttene jeg fikk spilt, før jeg fikk knust hele bazooka hæren min på 20 stk av 2 rakett skytere :thumbdown:

Endret av proffen_nr1
Lenke til kommentar

Gud bedre for et møkkaspill :( Har spilt flere kamper på skirmish nå og sitter igjen med et enormt skuffende inntrykk. Baseforsvaret suger, animasjoner er dårlig gjennomført og ting er generelt ikke balansert.

Var jo forsåvidt litt morsomt å dundre løs på fienden fra kjempezeppelinere med kanoner men de var også utrolig enkle å skyte ned. :thumbdown:

Greit å ha prøvd. Men med mindre det tar seg opp noe helt enormt er ikke dette noe jeg ville prioritert å bruke penger på..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...