Gå til innhold

Dårlig smak på cola om dagen!

El-Deno

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg, eller har smaken i cola'en om dagen blir veldig dårlig. Har mange i klassen som har samme problemet :ohmy:. Den smaker rista og gammel (akkurat som pepsi). Har smakt cola i forskjellige butikker, samme dårlige smak i alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro at colaen som har stått i butikken en stund ikke er like frisk og god. Opplever nemlig med jevne mellomrom at jeg får en cola som smaker litt "tamt" i forhold til sånn den skal gjøre

Skrevet
Er det bare meg, eller har smaken i cola'en om dagen blir veldig dårlig. Har mange i klassen som har samme problemet :ohmy:. Den smaker rista og gammel (akkurat som pepsi). Har smakt cola i forskjellige butikker, samme dårlige smak i alle sammen.

7348855[/snapback]

se på Best før-datoen. Colaen blir ganske vassen i smaken dess kortere tid det er til utløpsdateoen. Husker jeg ikke helt feil så er det 7-8 måneder til utløpsdatoen når Colaen er "butikkny".

Skrevet

Hadde jeg fått en cola som hadde smakt mugg hadde jeg slengt meg på neste buss til coca-cola fakbrikken på lørenskog for å klage direkte :p

Skrevet
Cola er aldri godt.

7349005[/snapback]

Mener du at Pepsi eller Tab er bedre? det er bare dårligt. Cola eier.

Men håper virkelig Cola fikser problemt asap. Need real coke!!

Skrevet
Cola er aldri godt.

7349005[/snapback]

Mener du at Pepsi eller Tab er bedre? det er bare dårligt. Cola eier.

Men håper virkelig Cola fikser problemt asap. Need real coke!!

7349014[/snapback]

Jeg mener at alle slike bruser med cola-smak er ekkelt.

Skrevet
Jeg har erfaring av at flasker som ser gamle ut og oppskrapa, har en slik smak som du beskriver. Nyere og penere flasker har mye bedre smak. Anyone?

7348888[/snapback]

Pantede plastflasker brukes et par ganger før de smeltes om, og da er det enkelte som ser litt harvet ut mot slutten. Innholdet er det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...