Gå til innhold

Er iPhone verdt å vente på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når de snakker tull er det jo det. Hadde vel så så mange minutter på seg. Kjedelig å se en MAC fantast prate om gamle ting da.

 

Uansett, så tror jeg telefonen blir populær i USA, men ikke så populær i Europa og Asia. De har tydligvis ikke SE eller Samsung i USA. Alle funksjonene som beskriveses her vil være veldig gammelt i andre kvartal 2007. Eneste jeg kan tenke på er kvaliteten på musikkspilleren. Men er det stor nok grunn for å kjøpe telefonen ??

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om iPhone? Ser den ut som telefonen på bildet, kommer den ihvertfall ikke til å bli noen suksess. Apple kan MP3-spillere, men det å lage en mobil er vel litt mer avansert. De mangler nok kompetansen til SE og Nokia. En telefon kun for Apple-fantastene... Om få år er nok iPod og Apple glemt. Ting går fort i dagens teknologisamfunn, og Apple har neppe det som skal til for å henge med.

Lenke til kommentar
Du blir ikkje den einaste, eg har planer om å kjøpe den om ikkje BenQ-Siemens SL91 kjøme til Noreg

7328753[/snapback]

 

hah! :!: Det var da godt å høre..

 

Noen som vet hvilket operativsystem de kommer til å bruke`?... (Går utifra at ingen vet det enda.. men men.. er lov å spørre) :)

Lenke til kommentar

iPhone vil uansett ikke frontes mot "entusiaster" (slik som på dette forumet), men heller mot massemarkedet, på samme måte som iPod ikke frontes mot "kjennerne", men mot hvermansen som vil ha en MP3-spiller som ser fin ut og som fungerer greit.

 

Sure, det finnes helt sikkert teknisk sett bedre MP3-spillere der ute, men det har fint lite å si om man som en vanlig bruker får nok features til en grei pris i en iPod.. og; så ser de jo fine ut, og det hjelper. :)

 

PS! Jeg tviler sterkt på at iPhone vil lanseres i noe annet marked enn USA ved annonseringen.

Endret av transistorbass
Lenke til kommentar

Det var de som for noen år siden sa at Apple aldri ville true mp3 spiller markedet...de har 75% i dag?

Blackberry har vel heller ikke gjort det så dårlig på verdensbasis? Er vel en av verdens mest solgte smartphones pr dags dato og de har ikke all verdens teknologi for de som er tech-freaks, men folk flest ser etter stabile, kjappe og brukervennlige systemer.

 

På "iPhone" siden så har Apple med seg produsenter som lager komponenter for blant annet Samsung, grensesnitt og operativsystem på håndholdte og stasjonære enheter er vel ikke apple så lite flinke på heller...to ganger fått prisen for det beste operativsystemet de siste par årene? Mac OS X...

 

Før man griper begivenheten som enda ikke er der. Se hva som kommer. Ikke noe er klart fra Apple enda, så den som lever får se.

 

De som lurer...skal ha en iPhone! :)

Gleder meg til å kvitte meg med min seige, ustabile P990i :)

Favorittmobil har faktisk vært en Treo 650 som jeg angrer bittert på å ha solgt :)

 

Tom

Endret av youdecide
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...