Gå til innhold

Hw.no Secret Santa 2006 (beta v0.1)


b-real

Har du lyst til at Secret Santa skal igjennomføres?  

165 stemmer

  1. 1. Har du lyst til at Secret Santa skal igjennomføres?

    • Ja
      97
    • Nei
      28
    • Ingen formening
      40


Anbefalte innlegg

Hw.no Secret Santa 2006!

 

Det er på tide å skape et ordentlig samfunn her på diskusjon.no så tror jeg at man skal ordne en "Secret Santa" her på dette forumet.

Hele idèen er går ut på det at man skal gi gaver til hverandre rett og slett og få en gave fra en eller annen på forumet rett og slett og du vet ikke hvem det er du får gave ifra før du åpner pakken (forhåpentligvis på julaften da ;)).

 

Det vi gjør er at vi samler inn en liste over personer som har lyst til å være med på dette og som både skal sende en pakke og motta en pakke og det skal være innenfor en bestemt prisklasse også. Dette må det nesten være for alle har ikke like god råd i dette landet og det må man bare respektere rett og slett. Hva denne minimumsgrensen skal være kommer man tilbake til ved en senere anledning når man har forhørt seg litt om hva resten av dere tror om dette prosjektet. Sier seg selv at alle ikke har råd til å gi en gave til et hvilt fremmed menneske som de ikke kjenner til f.eks 4000kr.

 

Og det må også være en dato hvor man setter en grense på nårtid påmeldingen skal være slutt så alle kan få tid til å sende dette til rette vedkommende og få handlet gaven rett og slett. Denne datoen kommer man tilbake til når man har bestemt dato ved en senere anledning.

 

Så når man har avklart disse spørsmålene så begynner man å samle sammen en oversikt over hvem som er med, hvor personene bor osv og den infoen sendes til meg da via en epost-adresse som jeg skal ordne senere (hvis det er interesse for dette da) og så trekker man via en helt og rettferdig loddtrekning om hvem som skal få sende gaver til hverandre.

 

Så hva sier folket? Er det stemning for noe slikt her på diskusjon.no?

Denne posten er rett og slett bare for å se hvordan interessen for å gjennomføre noe slikt er rett og slett. Og er det noe som jeg har glemt å tenke på så si ifra folks!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høres flott ut. I'm in!

 

Det hadde vært kult med en hilsen fra forumbrukeren inni pakken da :) Med navn, slik at hemmeligheten avsløres :)

7241548[/snapback]

Selvsagt. Det skal være klart og tydelig hvem pakken er fra. Om man da velger å bruke sitt egentlige navn eller alias står man fritt til å velge selv da selvsagt :)

Lenke til kommentar
Jævlig dårlig til å finne gaver, men det er vel tanken som teller^^

7241560[/snapback]

Hehe, du er ikke alene om å være dårlig til å finne gaver ;)
Man bør også sende med en liste over ting man liker / ikke liker, så man ikke kjøper noe som den andre hater. Kan i hvert fall være veldig greit  ;)

7241561[/snapback]

Det kan man sette som krav hvis man skal være med på dette at man må sette seg å gi en liten liste over ting man kunne tenke seg innen for den prisklassen som blir bestemt og at man har da flere ting å velge imellom så folk kan se sånn ca hva vedkommende har lyst på. Og selvsagt at det er mere en bare en ting på denne listen da.
Lenke til kommentar
Menneh, skal man vite hvem som får gaven din? Da med hensyn til denne listen av krav det snakkes om.

7241580[/snapback]

Ja det får du. Du vil få din heldige utvalgte som vil bli tilsendt av meg når "lotteriet" er ferdig og når man har funnet ut hvem som skal få gaver av hverandre. Og da sitter du med adressen og aliaset til vedkommende du skal gi gaven til.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...