Gå til innhold

Den beste nettleseren?


toff-toff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil bare kommentere det Mow skriver :

Personlig foretrekker jeg Mozilla Firefox av den enkle grunn at nettleseren er rask, sikker

 

Firefox er ikkje den sikreste nettlesren. Som dere kan se fra denne testen er opera den sikreste nettleseren..

 

Men det har komt ut nye versjoner av begge nettleserene. Men opera er enda den sikreste nettleseren.

 

Så velg opera :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg må være den eneste her som liker IE7. :cool: Den funker bra, har alle funksjoner jeg ønsker meg og er ganske rask. Jeg har også Opera og FF installert, men greier meg godt med IE. Jeg brukte Opera oftere før IE7 kom.

 

På jobben har vi forbud mot å bruke IE, så der bruker jeg for det meste Opera.

 

Egentlig er alle tre bra, og det blir mest en smakssak hvem av dem man foretrekker.

Lenke til kommentar

Personlig bruker jeg faktisk aldri selve IE lenger, da jeg fant den mest geniale addon'en til firefox noensinne, kalt for IE Tab. Det IE Tab gjør er at du med å trykke på det lille ikonet nede til høyre kan skifte motoren i tab'en du har åpen til å være IE eller firefox. Genialt å kunne bruke firefox til å se på dårlig koda sider som ikke funker ellers, videoer og oppdatere windows:)

 

Edit: Jeg er utrolig dårlig til å forklare ting nå, småsliten :p

IE Tab - an extension from Taiwan, features: Embedding Internet Explorer in tabs of Mozilla/Firefox.

 

This is a great tool for web developers, since you can easily see how your webpage displayed in IE with just one click and then switch back to Firefox.

Bedre :)

Endret av Mow
Lenke til kommentar

så mye forskjell er vell igrunnen ikke på nettlesere, litt støtte for duppeditter har både opera og firefox eller hur? Jeg bruker Opera fordi det er den jeg er mest vant til, brukte firefox en stund men skiftet til opera bare for og prøve og gadd aldri og laste ned firefox igjen.

 

Og vår alles elskede Internet explorer blir vell bare brukt til en ting, windows update.

 

så opera er mitt valg.

Endret av SCV
Lenke til kommentar

Jeg liker Opera :love:

 

Men bruker Firefox på skolen, fordi da for jeg installert programtilleg som du trenger på enkelte sider :p

 

Egentlig er de ganske like syns jeg, men jeg føler meg mye mer hjemme i Opera og har brukt det i lengere tid. Hjemme har jeg ikke engang tenkt på å laste ned Firefox :cool:

 

Edit: Ja, så har jeg også alle mailene mine samlet i Opera mail innboksen, veldig fint at dette er intigrert i programmet. :p Så slipper jeg f.eks. å bruke Thunderbird ved siden av firefox :thumbup:

Endret av sokkhue
Lenke til kommentar

hehe, det kommer aldri til å bli enighet om hvilken nettleser som er best. Det kommer helt ann på personlige preferanser.

 

Jeg forstår godt at endel liker Firefox bl.a. pga "enkeltheten" og det faktum at den ligner en del på IE6. Altså enkel å sette seg inn i.

 

Selv bruker jeg Opera, da den inneholder haugevis av funksjoner som gjør at jeg faktisk surfer raskere på nett (jeg bruker mindre tid på copy/paste/hoppe mellom vinduer/nye tabs/åpne URL/lese,skrive,sortere mail +++)

 

Forøvrig finnes det så mange tråder om dette at det vil ta en mannsalder å lese alle innleggene :phttp://url.hw.no/?39

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...