Gå til innhold

Kulturo: Beck-album utvist fra topplistene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er tragisk at sånt kan skje, er innpakningen viktigare enn innhaldet?

7027417[/snapback]

Det er kanskje på tide at det kommer verdige og bra måter å kjøpe musikk på over nettet. Måter som ikke innebærer et fysisk cover. (Hva skal folk med det likevel? Covre er jo unødvendige nå som folk spiller av musikken sin fra mp3-spillere og PCer.)

 

Men at det skal være en urettferdig fordel er jeg skeptisk til. Hvor dumme tror de folk egentlig er? Eller kanskje det er jeg som bør revurdere min siste setning. Albert Einstein uttalte jo så treffende en gang i tida: "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Lenke til kommentar

Nåja, du skal ikke undervurdere den utrolige kraften ordet gratis utøver på vestlige menneskesinn. Gratis klistremerker! Gratis T-skjorte! Ren altruisme fra vår side! Det er tilsynelatende få som tenker på at "gratis"-greiene selvfølgelig er bakt inn et eller annet sted. Jeg hadde veldig sansen for det Pondus-nummeret der det fulgte med "GRATIS gave til deg: Luftgitar!"

Lenke til kommentar
Men at det skal være en urettferdig fordel er jeg skeptisk til. Hvor dumme tror de folk egentlig er? Eller kanskje det er jeg som bør revurdere min siste setning. Albert Einstein uttalte jo så treffende en gang i tida: "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

7028415[/snapback]

Hehe, et av mine favorittsitater.

 

Som sagt så er det musikken som selger og ikke om det kommer med en dukke med plata. Det blir like teit som å fornekte LOTR-dvdene som er/var i salg med en gollumfigur fordi at det blir en fordel. Nei, lenge leve menneskelig idioti :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...