Gå til innhold

FM 2007 før jul


Anbefalte innlegg

skal kjøpe det når det kommer ut, gleder meg

 

 

blir det slik at vis jeg tar en (engelsk 2divisjon klubb) får den opp i toppen, kan da stadio og sant bygges opp eller ny? så den tar flere tilskuere?

dem gamle cm spilla som jeg er vant med ble bare 2-3 tusen flere plasser på tribunen...

Endret av KeyanZa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner.. Men jeg og mine kompiser spiller over nettet i timesvis pr. dag, uker, måneder på samme gamet. Det går raskt.

 

Det går an å sette opp at vist 2/3 spillere har trykt videre så har den siste personen fks. 5-30 sek på seg til å bli ferdig.. Er ikke så mye venting og sånn :) Kan uansett bruke den ventetida til å kjøpe spillere og fikse på laget eller noe..

 

Nå avhenger jo dette litt av hvilken maskinvare du har.. Den som kjører serveren bør ha en grei maskin og grei internett-hastighet..

 

Jeg har selv servet mange spill med en Pentium M 1,86 GHz, 1GB minne.

Telenor 4MB

 

Har nå oppgradert til Core 2 E6600, 2GB minne og Telenor 16MB så rekner med det blir en lang og god høst! :)

Endret av kjartanj
Lenke til kommentar

noen som vet vis jeg kjøper det på nettet (cdon.com) vil jeg da få det i posten den 20.10.07, (realease datoen) eller vil jeg få det 4-5 dager senere?

 

 

 

pluss et spørsmål som jeg ikke fikk svar på :

blir det slik at vis jeg tar en (engelsk 2divisjon klubb) får den opp i toppen, kan da stadio og sant bygges opp eller ny? så den tar flere tilskuere?

dem gamle cm spilla som jeg er vant med ble bare 2-3 tusen flere plasser på tribunen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...