Gå til innhold

One Tree Hill - noen som ser på det?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har i det siste begynt å se på "One Tree Hill", og har blitt ganske hekta. Det er en drama-serie, og det kan minne en del på "The O.C", så jeg vil anbefale denne serien til alle som liker "The O.C".

Noen fler her som ser på?

Jeg har bare sett på 7 episoder av sesong 3, men jeg skal skaffe meg sesong 1 og 2.

http://www.onetreehillonline.com

Endret av HKoN-
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vertsfamilien min USA fulgte med på denne. Det var greit en stund, men etter hvert får du en litt kvalmende bismak i munnen hvær gang du hører kjenningsmelodien. Det kan bli litt for mye av det gode.

Skrevet

Har sett episode 15, 16 og 17 av sesong 3 nå. Jeg anbefaler alle å se de. Veldig sterke episoder som tar opp viktige problemer i dagens samfunn.

Skrevet

Huff One Tree Hill er jo bare søppel. Typisk amerikansk vås. Takk å lov litt bedre en "Passion" hvis husker/ vil huske den serien. Nei det A-team og MacGyver:P hahahha

Gjest Slettet+7412534
Skrevet

Har sett alle episodene.

Har sesong 1 og 2 på dvd, og har allerede forhåndsbestilt sesong 3 (dvdstrax)

Noen liker serien og andre liker den ikke, sånn er det bare.

Jeg elsker serien, og kommer til og fortsette å se sesong 4 når den kommer.

Ja, typisk amerikansk, and I love it.

• 3 uker senere...
Skrevet

Får vel overføre det fra en av kameratenes mine pc under neste lan eller noe. Er bigtime hekta på the oc, kanskje dette kan lette litt på trangen til å se gamle episoder igjen og igjen, blir kjedelig i lengden, men er man hekta er man hekta.

Skrevet

Har ikke sett en eneste episode av The OC, men ser litt på One Tree Hill. Forrige sesong tok seg opp kraftig, pluss det er noen lekre babes der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...