Gå til innhold

Nyhet: Feil på Nokia 6280


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...og her hjemme er det ikke stort bedre med så og si alle Telenor-subsidierte da disse får sort skjerm etter 1 time og siden fungerer de dårlig. ;)

6374028[/snapback]

Flere partier har også fått sort skjerm ved første oppstart. Jeg trengte ikke returnere noen, men vet flere butikker måtte sende tilbake store deler eller hele partier pga denne feilen. :nei:
Lenke til kommentar
Rart at denne telefonen har sluppet ut på markedet i det hele tatt mener da jeg! :hmm: Den er jo så full av feil.. Eller veldig mange av dem iallefall! :no:

6374057[/snapback]

Klart mange som opplever feil på sin 6280, men det er nok enda mange fler som hadde gått glipp av en mobil de er utrolig fornøyd med, om 6280 ikke hadde blitt sluppet på markedet. Det inkluderer i hvert fall meg.

 

Men greit å vite at den er trukket fra markedet. Det vil vel gjøre det litt enklere å få tilbake pengene for min.

Lenke til kommentar
...og her hjemme er det ikke stort bedre med så og si alle Telenor-subsidierte da disse får sort skjerm etter 1 time og siden fungerer de dårlig. ;)

6374028[/snapback]

Dette stemmer nok ikke helt. Selv har jeg en telenorlåst 6280, samt at jeg kjenne en til som har det, og ingen av oss har opplevd det du nevner. Faktisk fungerer de utmerket.

Lenke til kommentar
Rart at denne telefonen har sluppet ut på markedet i det hele tatt mener da jeg! :hmm: Den er jo så full av feil.. Eller veldig mange av dem iallefall! :no:

6374057[/snapback]

Klart mange som opplever feil på sin 6280, men det er nok enda mange fler som hadde gått glipp av en mobil de er utrolig fornøyd med, om 6280 ikke hadde blitt sluppet på markedet. Det inkluderer i hvert fall meg.

 

Men greit å vite at den er trukket fra markedet. Det vil vel gjøre det litt enklere å få tilbake pengene for min.

6374363[/snapback]

 

Hvorfor skal du kreve pengene tilbake for en telefon du er fornøyd med? Og hvorfor forsvarer du Nokia som om det skulle være din bestemor?

Lenke til kommentar
Hvorfor skal du kreve pengene tilbake for en telefon du er fornøyd med? Og hvorfor forsvarer du Nokia som om det skulle være din bestemor?

6376552[/snapback]

Fordi Nokia har levert en mobil jeg er mer fornøyd med, N80, og jeg trenger ikke to mobiler samtidig. Og fordi jeg synes de lager de desidert beste mobilene på veldig mange (ikke alle) områder..

Lenke til kommentar

Er kjempefonrøyd med min 6280, med eneste unntak av at den av og til resetter seg når jeg spiller en mp3 direkte uten å gå via medieavspillern.

 

Men er det ikke bare å laste ned oppgradering av programvaren selv? Har ikke kommet så lnagt ennå at jeg har fått sjekket det, men tar det nesten for gitt.

Lenke til kommentar
Men er det ikke bare å laste ned oppgradering av programvaren selv? Har ikke kommet så lnagt ennå at jeg har fått sjekket det, men tar det nesten for gitt.

6380631[/snapback]

Nokia-mobiler har foreløpig ikke offisiell støtte for dette, men du kan alltids gjøre det likevel.

 

Her er 3.81:

http://rapidshare.de/files/23579638/RM-78_...w03.81.rar.html

 

Ikke spør meg om hvordan man gjør det. Da anbefaler jeg en tur til unlock.no

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...