Gå til innhold

Blogg: Trim hjernen med Armadillo Run (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir jo litt kjedelig å måtte finne på noe å skrive i stedet for "Les Mer" hver gang da ....

 

Hehe.

 

Vel, fra spøk til revolver, her er det bare en ting å si: Armadillo Run er morsomt og genialt, og herlig avkobling fra alt som er PANGPANGPANGACTIONSATISFACTION døgnet rundt. Det som er en av styrkene til spillet er at det finnes så mange forskjellige måter å løse de ulike oppgavene på, slik at det ofte dukker opp løsninger som er helt forskjellige fra hverandre.

 

Det er også en morsom utfordring å prøve å optimalisere byggverkene dine til å koste minst mulig, slik at du (selvfølgelig) er tøffere enn alle de andre som prøver seg på samme brett. I så måte er det en god idé å ta en tur innom IRC-kanalen vår, ettersom det fort kan bli hektisk optimaliseringsvirksomhet når noen snubler over et par ekstra dollar til overs.

Lenke til kommentar

kan ikke helt se at dette er et helt nyskapende spill når det gjelder fysiske lover.

de som liker sånne spill som dette bør teste pontifex 2. det er artig. der skal man bygge broer og beregne hva man trenger av materiale for at det skal holde når toget kjører over. man har selvsagt begrenset med materiale for at det skal bli litt vanskelig.

 

 

link hvis noen vil prøvePontifex2 demo

Lenke til kommentar
kan ikke helt se at dette er et helt nyskapende spill når det gjelder fysiske lover.

Jeg vil si det er nyskapende. Det er ikke et revolusjonerende nytt konsept, men det tar gamle konsepter og blander dem på en ny måte, slik at vi får noe nytt og unikt.

 

Jeg vil anbefale alle å prøve det. Spesielt dere som liker Pontifex - selv synes jeg Armadillo Run er enda morsommere. Har fullført spillet, samt alfabet-settet (og diverse enkeltstående brett). Nå venter jeg bare på at noen skal lage noen nye sett med brett som jeg kan spille.

Lenke til kommentar
Genialt spill, VISA-kortet ble dratt etter å ha prøvd demoen :D

6226735[/snapback]

 

samme her.

 

og måten du får tak i spillet på er også veldig brukervennlig(eller skal en heller si kundevennlig ?).

 

tok ikke mer enn 5 min fra jeg tenkte "kjøp" , før jeg satt og installerte det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...