Gå til innhold

En titt på Nokia N93


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er linsen som flytter på seg.

6000505[/snapback]

 

"Ånei, sier du det?"

 

Blir litt skuffet hvis de ikke kan fjerne det problemet - vil jo praktiskt talt ødelegge rimelig mange opptak. Men tar sikkert et par-ti måneder før telefonen kommer ut uansett, så det er lov å leve i håpet.

Endret av atticus
Lenke til kommentar
Det er linsen som flytter på seg.

6000505[/snapback]

 

"Ånei, sier du det?"

 

Blir litt skuffet hvis de ikke kan fjerne det problemet - vil jo praktiskt talt ødelegge rimelig mange opptak. Men tar sikkert et par-ti måneder før telefonen kommer ut uansett, så det er lov å leve i håpet.

6000636[/snapback]

 

Åh, så flink med spydigheter vi er. :love:

 

Var virkelig ikke meningen å svare på det jeg trodde kunne være et spørsmål. Ta med et tegn på slutten av settningene dine fra nå av, kanskje andre skjønner om du spør, eller bare nevner.

Lenke til kommentar

Fra artikkelen:

... den er til og med større enn N90, som ble latterliggjort av pressen for sin klumpete og forvokste fasong.

Husker jeg ikke helt feil, var det vel bare Amobil som gjorde dette og gikk dermed mot strømmen blandt alle 6'erne som haglet over telefonen. Mulig det så annerledes ut andre steder i verden, men den ble såvisst ikke latterliggjort i norsk presse.

Lenke til kommentar

har bare en liten ting å si til den artikkelen.

 

 

bortskjemt.

 

 

11x5x3 cm er svært? 140g er tungt? i alle dager preiker dere om? siden når ble det sånn at en mobil som veier over 100g er for tungt? siden når ble lommene til folk så små at man ikke kan få plass til hendene til kinesiske småjenter engang? høyre lommen min huser en N-Gage. den er 8x14x2 i dimm(ikke så veldig langt fra en PSP, altså), veier 150g, og jeg har aldri klaget. samtidig får jeg plass til en halvliter cola i samme lomme, med mobilen ved siden av.

 

men for all del. liker man mobiler som er små nok til at katten kan svelge den hel, så må man bare kjøpe. jeg for min del kunne ikke brydd meg mindre. så lenge de veier mindre enn colaen min, og colaen ikke må ofres for å gi plass, er jeg glad og fornøyd.

 

 

 

for ordens skyld burde det vel kanskje nevnes at mitt totalt budsjett på mobilkjøp har vært på 1kr i hele mitt liv, og hele beløpet var for n-gagen jeg har nå. alle før det fikk jeg gratis, og de ble brukt til de knuste. pga broren min :p

Lenke til kommentar
har bare en liten ting å si til den artikkelen.

 

 

bortskjemt.

 

 

11x5x3 cm er svært? 140g er tungt? i alle dager preiker dere om? siden når ble det sånn at en mobil som veier over 100g er for tungt? siden når ble lommene til folk så små at man ikke kan få plass til hendene til kinesiske småjenter engang? høyre lommen min huser en N-Gage. den er 8x14x2 i dimm(ikke så veldig langt fra en PSP, altså), veier 150g, og jeg har aldri klaget. samtidig får jeg plass til en halvliter cola i samme lomme, med mobilen ved siden av.

 

men for all del. liker man mobiler som er små nok til at katten kan svelge den hel, så må man bare kjøpe. jeg for min del kunne ikke brydd meg mindre. så lenge de veier mindre enn colaen min, og colaen ikke må ofres for å gi plass, er jeg glad og fornøyd.

 

 

 

for ordens skyld burde det vel kanskje nevnes at mitt totalt budsjett på mobilkjøp har vært på 1kr i hele mitt liv, og hele beløpet var for n-gagen jeg har nå. alle før det fikk jeg gratis, og de ble brukt til de knuste. pga broren min  :p

6006354[/snapback]

 

Er ikke alle som driver å går med saggebukser med lommer større enn en gjennomsnittlig bærepose hele dagen vet du ;)

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Dette er en high-end mobil jeg finner svært interessant og som jeg mulig kan komme til å investere i for fremtiden. Det jeg lurer på er om Nokia for én gang skyld har giddet å ta seg bryet å lage den i aluminium isteden for plastikk? Nokia 8800 var riktignok i metall, men det er jo en overpriset jåletelefon. Jeg mener at når man skal lage en telefon som er best på ALLE områder (med unntak av størrelse), burde byggekvaliteten være deretter.

 

Noen synspunkter på dette? Vedkommende som testet telefonen kan sikkert si noe om materialet?

 

mvh. Sjefen. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...