Gå til innhold

Lian Li kabinett, enhver PC byggers drøm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har ingenting med god råd å gjøre,jeg tjener ikke spes godt,men når du har jobbet så lenge som meg og betalt huslån og gjeld,skal du se det ordner seg. Det tar bar ca 20 år med hårdt arbeid  :)

5888813[/snapback]

 

og du snekkern er født i 1906 :dontgetit: ? :p ditt arbeid er admirerende å se på btw ;)

Lenke til kommentar
Blir å legge ut en omtale av både kabinettet og tilbehøret til dette så snart jeg får det,har også tenkt å vise det med vannkjøling.

5889456[/snapback]

 

Gjør det, driver å sikler på det kabinettet selv, men da som filserver, regner med det er relativit uproblematisk å trøkke inn rundt 30 disker i en sånn kube. Har ikke funnet så mange kubiske kabinett. Så om noen har erfaring med dette eller andre kubiske kabinett så rop ut :)

 

AtW

Lenke til kommentar

Omtale kommer så snart kabinettet er i hus,går sikkert noen dager ekstra siden det er en del helligdager i neste uke.

Har som sagt også planer om å få opp alle de forskjellige modulene/tilleggsutstyret til dette kabinettet når det kommer på lager rundt den 5.5 .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
I stål ville det vel bli høvelig tungt,når det gjelder perforeringer foran så kommer vel det på de modulene du kan montere inn bla til diskene. Disse modulene har også filter og vifte .

5893208[/snapback]

 

Kommer du til å fylle hele fronten med drevrammer da?

 

Har du planer om å ha radiatoren i fronten også da?

Lenke til kommentar
I stål ville det vel bli høvelig tungt,når det gjelder perforeringer foran så kommer vel det på de modulene du kan montere inn bla til diskene. Disse modulene har også filter og vifte .

5893208[/snapback]

 

Kommer du til å fylle hele fronten med drevrammer da?

 

Har du planer om å ha radiatoren i fronten også da?

5897598[/snapback]

 

Vi får se,må få kabinettet først så får jeg vurdere løsningene .

Lenke til kommentar
I stål ville det vel bli høvelig tungt,når det gjelder perforeringer foran så kommer vel det på de modulene du kan montere inn bla til diskene. Disse modulene har også filter og vifte .

5893208[/snapback]

 

Kommer du til å fylle hele fronten med drevrammer da?

 

Har du planer om å ha radiatoren i fronten også da?

5897598[/snapback]

 

Vi får se,må få kabinettet først så får jeg vurdere løsningene .

5897610[/snapback]

 

Lenge til du får det jævla kabinettet? :) og skal du bytte ut ett du har nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...