Gå til innhold

TES: Del dine morsomme hendelser!


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Tenkte jeg kunne lage en tråd der vi kan dele hverandres morsomme hendelser i Oblivion! :D

 

Har nettopp fått spillet:

 

Etter mye surring, fant jeg endelig fyren jeg skulle levere smykket til. Jeg snakket med en fyr, og fikk en hest. Endelig! Jeg red avgårde til kvatch. Jeg var nesten fremme, da jeg stoppet opp for å nyte utsikten. Plutselig hører jeg kampmusikk, og hopper av hesten. Det kom 2 ulver, rasende mot meg - trodde jeg. Begge to beit og klorte på hesten min, og den stakk av, og ulvene med. Der stod jeg, uten hest, med lang nese og en lang vei til Kvatch. Etter langt om lenge kom jeg NESTEN til Kvatch. Kvatch skulle jo selvfølgelig ligge på en svær haug, og jeg måtte løpe rundt for å finne ut hvor jeg kunne komme inn. Etter ei lita stund kommer det en fyr løpende mot meg! Jeg trodde selvfølgelig det var en tyv, og drog opp den svære, farlige øksa mi! Han kommer nermere, jeg timer inn slaget... DER! Bam! "Haha", tenkte jeg, "nå flyr'n sikkert ned i bakken!". Han løper vekk. Livredd. "What's happening?!", skriker han, med den mest pinglete stemmen du kan forestille deg. Ti sekunder etterpå kommer den en vakt, ridene på en hest. Jeg måtte betale bot, og for å betale bot er det rett tilbake til nermeste by. Jaja, det var den turen! :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg satt å spilte oblivion, så hørte jeg noen dunkelyder fra xboxen, og siden jeg ikke ville miste den, restarta jeg den. Men dunkingen var der ennå. så skrudde jeg den av, så litt på tv, men jeg hørte lyden ennå.

Så så jeg ut vinduet og der stod naboen å hakka is fra oppkjørselen!

 

Haha! Hadde høy puls der gitt.

Lenke til kommentar

Kom ridende mot Bruma da jeg så to karer som sto og skjøt på hverandre med pil og bue med masse lik strødd rundt dem. Begge så ut som pinnsvin pga alle pilene som stakk ut av dem.

 

Ved nærmere ettersyn viste det seg at det var to vakter, og likene var av diverse banditter. Endte med at den ene vakten drepte den andre mens han ropte "for the emperor!".

 

Antageligvis har vaktene angripet bandittene, og på et eller annet vis truffet hverandre i kampens hete og blitt så sinna at de bare fortsatte... Var sinnsykt artig å se på ihvertfall :D

Lenke til kommentar

Eg synest det er ganske morsomt å synge loadtekstane høgt for meg sjølv med puddelrock vokal som utgangspunkt.

På den måten klarer eg å memorere dei gode tipsa spelet tilbyr, medan eg ventar i spaning på kva som møter meg, etter 5 til 10 gode musikalske minutter med fine skisseutsnitt.

loading = Ventedtid, som i veeeenteeeeeetiiiiiiiid.......................

Trur faktisk eg kan tipsa utenat no.

 

Det er og ganske artig at den grove lyden av kaldt stål som kløyver kjøtt, kjem først etter du har tatt knekken på en fiende.

 

nokon andre som synest dette er ulidelig tidig?

 

Håper ikkje det berre er meg som sliter med dette....

 

Helsing frustrert mann frå sunnfjord.

Lenke til kommentar
Kom ridende mot Bruma da jeg så to karer som sto og skjøt på hverandre med pil og bue med masse lik strødd rundt dem. Begge så ut som pinnsvin pga alle pilene som stakk ut av dem.

 

Ved nærmere ettersyn viste det seg at det var to vakter, og likene var av diverse banditter. Endte med at den ene vakten drepte den andre mens han ropte "for the emperor!".

 

Antageligvis har vaktene angripet bandittene, og på et eller annet vis truffet hverandre i kampens hete og blitt så sinna at de bare fortsatte... Var sinnsykt artig å se på ihvertfall  :D

5806574[/snapback]

 

 

så det jeg også! men det var en bandit som fortsatt levde da, så jeg tok livet av han! det var moro å se på!

Lenke til kommentar

Hvor skal jeg begynne?

 

Hadde stjålet litt rundt omkring i markedsdistriktet samt drept to av butikkinnehaverne (ikke spør meg hvorfor) og tatt nøklene deres (tilgang til fete våpen og armor!), og havnet til slutt i fengsel...

 

Bestemte meg for å hevne meg på fengelsvokterne da jeg endelig slapp ut, så jeg gikk inn i fengselet igjen og sa at jeg skulle besøke en fange. Mens vokteren gikk ned, drepte jeg ham. Soldaten som sto vakt nede i korridoren måtte også bøte med livet. Deretter åpnet jeg alle cellene med prison key og la meg til å sove.

 

Hadde sovet rimelig lenge da jeg våknet opp og stirret trøtt ned i senga da en utsending fra Dark Brotherhood dukker opp... dere kan tro jeg skvatt skikkelig da!

Lenke til kommentar

Noe jeg syntes var litt morsomt her om dagen. En natt bestemte jeg meg for å bli skikkelig bad ass, brøyt meg inn i et random hus som ligger i en by. Kom inn, hu ene som stod der spurte meg hva i all verden jegt gjorde der så sent på natta og vill ha meg ut.

 

Det som skjedde var at hu og mannen fikk smake på sverdet mitt og dem begge døde, tok nøkkelen til huset. Alle tingene, og solgte det. Løp ut, snakket med en vakt men han skjønte at jeg hadde bøffa noe så han ville ta meg, ente med at jeg slo til han, tok hesten stakk av inn til en annen by. Mens jeg rir over en bru blir jeg plutselig stoppet av en kar som sier, "gi meg pengene eller dø" valget var lett, han døde etter en heftig kamp hehe.

 

Kom til en annen by, la meg. Å skammet meg over alt jeg hadde gjort den natten :p

Lenke til kommentar

Dette var helt i starten av mainquest etter Kvartch:

 

 

Jeg red sammen med Martin (Uriel Septim's sønn) og Sjefen for Blades, da jeg ser en banditt lenger fremme. (Dette er på vei til Blades "hemmelige" festning) Jeg var ganske så nærme da jeg så han, og animasjonen for å hoppe av hesten er ikke akkurat kjapp, så fyren løp rett forbi meg og mot Martin og han andre, som gjorde kort prosess. Da jeg gikk for å loote fyren, hoppet jeg i steden opp på hesten til BladesLederen som til all hell sto oppå banditten.

 

Dette resulterte kjapt i at BÅDE Martin og Blades sjefen angriper meg, siden det å sette seg på en annens hest er det samme som å stjele den. OG videre tar livet av meg ganske kjapt.

 

Logisk siden jeg også har reddet livet til begge to i nær fortid :p

 

G0G0 AI! :D

 

Lenke til kommentar

Oppdraget for Dark Brotherhood der du skal på "fest". Følte meg litt som skurken i Agatha Christie's 'Ti små negerbarn'. Hehehe.

 

Fyrste gong eg prøvde å paralysere nokon. Poison på bogen min og sneak attack bakfrå. Var sinnsjukt morro å sjå banditten stivna heilt og tippa over. Gjorde noko liknane med ein i ein nevekamp. Drog fram dolken min, poisona og slo til. Fyren blokka og stivna i blokke posisjon. Såg ekstremt rart ut å sjå han deisa i bakken med armanne framfor seg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...