Gå til innhold

Hvorfor du IKKE skal kjøpe PSP.


Cutthroat Bill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AHHAHAHAHA!

 

10er til den fanboyen som popper inn i tråden og forsvarer det spillet :lol:

5662815[/snapback]

 

Lastetiden på noen gode gamle (ukomprimerte) C64-spill på kassett tok jo fort et kvarter-tjue minutter. Trøsta var at man ikke hadde nødvendig interaksjon i løpet av denne tiden. Noe av det mest geniale var de som laget muligheten for å spille super invaders mens lastinga pågikk. Husker ikke hvilket spill dette var.

Lenke til kommentar
Så man skal ikke kjøpe PSP fordi ett spill bruker ufattelig lang tid på å loade. Geeezez, trådstarter må være virkelig trangsynt.

5662966[/snapback]

For jeg var jo ikke sarkastisk, neida, aldri, kunne ikke falle meg inn. :roll:

 

Å i tilfelle du ikke skjønte det, så var jeg faktisk aldri seriøs med at jeg ikke hadde kjøpt PSP på grunn av det ene spillet.

Lenke til kommentar

Ja.. Dette spillet er ikke det du tar med deg på bussturen ihvertfall :!: Det brukte jo lengre tid enn min PC bruker på CS:Source!!

THQ bør seriøst ta en titt på det filmklippet.

 

Er det noen som gidder å sende denne linken med filmklippet til THQ? Kunne vært morsomt med deres reaksjon :!:

Lenke til kommentar
Så man skal ikke kjøpe PSP fordi ett spill bruker ufattelig lang tid på å loade. Geeezez, trådstarter må være virkelig trangsynt.

5662966[/snapback]

 

Hverken Ridge Racer, Burnout, Coded Arms, NFS: MW, eller King Kong tar særlig lang tid å loade. LCS tar litt til, men ikke såpass at det ødelegger spillegleden.

5665640[/snapback]

Jeg vet, og jeg sa vel heller ikke det? Lengste laodinga jeg har vært borti har vært Dynasty warrors.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...