Gå til innhold

Hvordan virker SpySearcher?

VTW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en anbefaling om å laste ned SpySearcher for å bli kvitt spywares og lignende. Jeg letet en god stund, men fant det til slutt. Men jeg fatter ikke hvordan det skal brukes. Ser jo bare ut som noe kluss! Noen som har programmet, og vet hvordan det brukes?

*Bilde*

post-69388-1140195575_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men jeg var hos en kamerat som viste meg det. Det var virkelig bra! men så husker jeg ikke åssen man bruker det...

Skrevet

Det finnes ikke en bruksannvisning på nett, eller noe. Slik at jeg hvertfall kan få testet det ut før jeg avinnstalerer?

Skrevet
Men jeg var hos en kamerat som viste meg det. Det var virkelig bra! men så husker jeg ikke åssen man bruker det...

5621827[/snapback]

Så det sånn (som på bildet) ut hos kameraten din? Hvis ja, tror jeg det bare er å avinnstalere det..

Hvor fant du det btw?

Skrevet
Fikk en anbefaling om å laste ned SpySearcher for å bli kvitt spywares og lignende. Jeg letet en god stund, men fant det til slutt. Men jeg fatter ikke hvordan det skal brukes. Ser jo bare ut som noe kluss! Noen som har programmet, og vet hvordan det brukes?

*Bilde*

SpySearcher.jpg

5621284[/snapback]

Du kan ikke mene det seriøst?

Virker det programmet du har bilde av der i det hele tatt?

Skrevet (endret)

Det vil jeg tro og.. Hvis du ikke avinstalerer det, så søk med f.eks Ad-Aware, så tror jeg det fjerner programmet.

Husk at det finnes spyware/adware som utgir seg for å være noe helt annet, som f.eks AntiSpyware-programmer.

Kan du si hvor du fant det?

Endret av Lar5
Skrevet

5621827[/snapback]

Så det sånn (som på bildet) ut hos kameraten din? Hvis ja, tror jeg det bare er å avinnstalere det..

Hvor fant du det btw?

5622140[/snapback]

Det så ganske likt ut, ja! Men husker ikke hvordan han brukte det!

PS: My name is VTW! Not Btw

Skrevet (endret)

hmm.. Du er sikker på at dette programmet funket som det burde (=som et anti-spyware-program) ? Ser ikke akkurat ut som et "oppdatert" program om du skjønner :p

BTW = By The Way :)

Endret av Lar5
Skrevet

I følge kammeraten min skal det funke helt topp! Men jeg kan ikke se det selv. Det driver å leaster ned en hel haug av ting den sier jeg trenger. Men jeg klarer aldri å bruke programmet!

(BTW) OK =P

Skrevet
Hva med å bare spørre kameraten din om hvordan det funker? :hmm:

5623069[/snapback]

Smart tenkt. Men han er oppe på Svalbard uten mobil eller internettforbindelser for øyeblikket. Og det ser ut til at han kommer til å bli der en stund! :(

Skrevet
Hva med å bare spørre kameraten din om hvordan det funker? :hmm:

5623069[/snapback]

Hva med å bruke et "mer kjent" program som faktisk funker?

Som f.eks. AdAware eller Search&Destroy?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...