Gå til innhold

Samsung med 15 nye


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, den I320 så ut som et monster. Tastaturet er jo enormt. Hvorfor ikke fjerne tastaturet og heller doble skjermstørrelsen og lage trykkfølsom skjerm med alt av nødvendige taster på selve skjermen. Så viser skjermen kun de tastene som er nødvendige i hver situasjon. F.eks trenger man jo ikke fullt tastatur når man skal ta bilder. Da kan 90% av skjermen vise bildet og 10% vise taster, innstillinger og ikoner.

Lenke til kommentar

er det noen som har link til bilde av Z710 forfra? og når er det snakk om den kommer på markedet, vår, sommer, høst, vinter?

litt offtopic men så på tven i stad der kom det reklame at dem solgte e730 til 300,- med et slag abonomang slik at prisen allt i allt ble 1700.. men fikk ikke med vilken butikk var det euronics eller no?

Lenke til kommentar
er det noen som har link til bilde av Z710 forfra? og når er det snakk om den kommer på markedet, vår, sommer, høst, vinter?

5598257[/snapback]

 

Telefonen er som sagt aktuell for det nordiske markedet, og skal etter alt å dømme dukke opp i norske butikkhyller til sommeren. Vi kommer tilbake med mer informasjon så snart det foreligger.

 

jesspess, det lønner seg å lese:]

Lenke til kommentar
Samsung Z560 med hsdpa, noen som vet om hsdpa er kompatibelt med det 3g nettet som er utbygd i norge nå?

 

At jeg ville kunne bruke telefonen opp mot det 3G nettverket som er utbygd i norge nå?

5598480[/snapback]

Jeg spurte det samme i en tråd tidligere i dag. Fikk som svar at du vil ikke få noe høyere kapasitet med HSDPA-mobil i norge, men at den støtter det vanlige UMTS-nettet og dens hastigheter.

Lenke til kommentar
Samsung Z560 med hsdpa, noen som vet om hsdpa er kompatibelt med det 3g nettet som er utbygd i norge nå?

 

At jeg ville kunne bruke telefonen opp mot det 3G nettverket som er utbygd i norge nå?

5598480[/snapback]

Jeg spurte det samme i en tråd tidligere i dag. Fikk som svar at du vil ikke få noe høyere kapasitet med HSDPA-mobil i norge, men at den støtter det vanlige UMTS-nettet og dens hastigheter.

5598558[/snapback]

Takker, får vente med ny mobil til Z560 kommer.

Viss jeg klarer....

Lenke til kommentar

Hvis z710 ser like bra ut på forsiden som den gjør på baksiden :dribble: :dribble:

 

[pirk]Det står i artikkelen at dette blir den andre telefonen som bryter 3 MP grensen i Norge. Så vidt jeg vet er det alerede to telefoner som har gjort dette, XCute DV1 og DV2 (3 og 6 MP). :p[/pirk]

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...