Gå til innhold

Pakkeliste til The-Gathering


Anbefalte innlegg

PAKKELISTE2.jpg

 

Hei alle sammen!

 

Nå er det ikke så lenge til TG2006, så da fyrer jeg opp med en pakkeliste til dette store LAN'et som vil bli hodt i Vikingskipet

forhåpentligvis så kan dere ta fordel av listen.

Det er mye her som er unødvendig å ha med, men jeg skriver opp alt. Så det er bare å plukke vekk det som man ikke trenger/vil ha med.

 

 

Listen er beregnet til dere som skal på TG, men kan også brukes av andre til mindre LAN. Så listen er dermed beregnet for 5 dagers LAN. :)

Håper dere kunne komme med forslag til ting som mangler, hvis det er noen.

 

-Dere kan også sjekke ut denne -tråden, her står det om erfaringer til TG. Og venligst ignorer listen med hvem som skal være på hw-rekka, denne er utdatert.

 

Den komplette pakkelisten!(klikk her)

 

Realistisk/anbefalt pakkeliste!(klikk her)

 

Bare kommenter og snakk generelt om pakking til tg, evt hva du skal ha med. (osv)

 

Scotty

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du virkelig behov for å 3 bukseskift på en uke.

Kondomer? Har TG forandret seg så mye på de 5 årene jeg ikke har vært der :p

 

Andre ting:

-Ørepropper (Hørselvern)

-Windows installasjonscd, backupcd etc. tilfelle det skjer noe.

-En pute eller to, er ikke verdens beste stoler.

-Våtservietter, i tilfelle du ikke får dusjet så ofte du har lyst ;P

 

Som trådstarter nevner, prøv å få i en del sunne ting, drikk spesielt mye vann, ellers blir du gæren i hodet etterhvert

Lenke til kommentar

Er plenty av dasspapir på skipet. Dasser derimot :( (Spesielt de som ikke stinker)

 

Dessuten bør du aldri, aldri nevne "osv" i en slik liste. Da glemmer man det bare ut. List heller opp alle strømledningene :)

Husk også på at 5m nettverksledning kan være for lite. Det var det for meg i 04. Du kan kjøpe en ekstra ledning og en "joiner" på skipet derimot.

 

Og snopet skal i et påskeegg! Forbudt å ikke ha med påskeegg til Skipet :D Og for all del, *ta med verktøy*. Skrujern er essensielt! Alltid noe som faller av i transport :p

Lenke til kommentar
Har du virkelig behov for å 3 bukseskift på en uke.

Kondomer? Har TG forandret seg så mye på de 5 årene jeg ikke har vært der :p

 

Andre ting:

-Ørepropper (Hørselvern)

-Windows installasjonscd, backupcd etc. tilfelle det skjer noe.

-En pute eller to, er ikke verdens beste stoler.

-Våtservietter, i tilfelle du ikke får dusjet så ofte du har lyst ;P

 

Som trådstarter nevner, prøv å få i en del sunne ting, drikk spesielt mye vann, ellers blir du gæren i hodet etterhvert

5447599[/snapback]

 

-Kondomene tok jeg faktisk ifra tg sin pakkeliste fra i fjor!

-3 bukser er vel bare det jeg synes er passe, flere eller færre fungerer også fint.

 

Skrevet opp noe av det du sa.

 

Takk for kommentarer og håper på at andre vil komme med ting som ikke er på listen eller rett og slett snakke om hvordan man overlever som sagt ;)

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
En liten ting jeg lurer på. Hva med stoler? Må man ta med egen eller hva gjør man?

 

Første gang jeg skal på TG :D

5455508[/snapback]

 

i 2005 så var det enten disse, eller disse.(de som er i bakgrunnen(e))

Så jeg vil nok tippe at det ikke vil bli noen forandring i år.

 

 

Blir min første gang også :)

Endret av .Scotty.
Lenke til kommentar

Mitt andre tg blir dette, har fått med damen denne gangen :) vil bare anbefale og ha med en koffert med ordentlig lås så man kan låse inn løst utstyr når man skal ut eller noe. og noe ordentlig å sove på, hadde med en luftmadrass som mistet luften det sekundet jeg la meg ned på den, og det var ikke særlig komfortabelt

Lenke til kommentar
Mitt andre tg blir dette, har fått med damen denne gangen :) vil bare anbefale og ha med en koffert med ordentlig lås så man kan låse inn løst utstyr når man skal ut eller noe. og noe ordentlig å sove på, hadde med en luftmadrass som mistet luften det sekundet jeg la meg ned på den, og det var ikke særlig komfortabelt

5456692[/snapback]

 

Gjør det samme, bare med bagg. Like greie de til å låses.

 

Hadde med en luft madrass på et annet lan jeg var på for en stund siden, var overtrøtt, og jeg stod hvedsiden av den og datt over den. Ikke lurt, madrassen tok kvelden og jeg sovnet :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
LOL :dribble:  trenger en ALT dette for å reise på TG?? Men, hva faen skal en med kondomer da?? Knulle kan en gjøre hjemme :p , eller? Hehe..man vet aldri..

5534292[/snapback]

 

-Kondomene tok jeg faktisk ifra tg sin pakkeliste fra i fjor.

 

Og en trenger ikke alt som står på listen(e), det er bare å velge og skrote :)

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...