Gå til innhold

Ser du at dette er en robot?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dersom du for eksempel skryter av henne, blir hun glad, og på samme måte blir hun lei seg om du forteller at du ikke er så imponert. Hun kan også bevege på seg.

En svært nyttig funksjon i en resepsjonist... :p

 

Forøvrig vil jeg si at det om at den er "usedvanlig livaktig" tror jeg ikke på før jeg får se det. :cool:

Lenke til kommentar
Dersom du for eksempel skryter av henne, blir hun glad, og på samme måte blir hun lei seg om du forteller at du ikke er så imponert. Hun kan også bevege på seg.

En svært nyttig funksjon i en resepsjonist... :p

 

Forøvrig vil jeg si at det om at den er "usedvanlig livaktig" tror jeg ikke på før jeg får se det. :cool:

5236191[/snapback]

 

Om hun i tillegg kan bli sint er det sikkert nyttig om noen kødder med henne eller prøver å lure henne ;)

 

Lurer på om hun kan kverulere :!:

Det hadde vært både tøft og irriterende, da hun sikkert ikke ville gitt seg :lol:

 

EDIT: Shiz! Så nettopp filmene, og steike, så sykt bra! :w00t:

 

Hadde vært fint om hun snakka engelsk, og det var enda litt mer fake at hun var kledd i plast :p

Endret av Hippie-Erlend
Lenke til kommentar
Et par videoer her :)

http://www.kokoro-dreams.co.jp/moviej.html

5236312[/snapback]

Ja, det var direkte imponerende. Langt bedre enn jeg hadde forventet. Den hadde ikke lurt meg, for å si det sånn, men jeg hadde ikke hatt noen problemer med å slå av en prat mens jeg sto der. Hadde vært fett å se henne gå, da... ;)

 

Forøvrig får jeg skikkelig Dead or Alive-viber når jeg ser småsøte sneller med litt kunstige bevegelser stå og snakke japansk... :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...