Gå til innhold

Fra 1. november koster det å bruke MSN

Gef

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er litt forvirret, fikk en mail i dag fra ei hvor det står at MSN skal begyne å ta betalt for å bruke chattetjenesten MSN Messenger (eller bare MSN sine nettsider?) fra 1. November.

Jeg klarer ikke å finne noe informasjon om dette på nettet så jeg er litt i tvil om jeg skal stole på det, tenkte bare jeg skulle gjøre dere oppmerksom om saken.

Uansett, her er mailen jeg fikk:

Den 1.November må vi betale for å bruke msn. Men hvis du ikke vil betale for

msn,

trenger du bare å sende denne til 18 personer. Dette er ikke noe tull, bare

gå å se

på internettsiden deres, www.msn.com

Men når du har sendt denne meldingen til minst 18 personer vil "msn duden"

din bli blå.

Vær så vennlig og ikke videresend denne meldingen, MEN heller kopier og lim

inn på en ny side.

Da trenger du ikke å rulle den langt ned før du får lese beskjeden.

Takk.

:ermm:

Endret av Gef
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men hvis du ikke vil betale for

msn,

trenger du bare å sende denne til 18 personer. Dette er ikke noe tull, bare

gå å se

på internettsiden deres, www.msn.com

Men når du har sendt denne meldingen til minst 18 personer vil "msn duden"

din bli blå.

5015077[/snapback]

Dette avslører det som kødd..

Hvorfor skulle msn sende be oss formidle det på email. De er ikke så gammeldagse..

Det står heller ingenting på hjemmesidene deres, noe det skulle ha gjort hvis det var en spor sannhet i det

Skrevet

Haha, unnskyld uttrykket, men jeg må få lov til å kalle dere som går på sånt for «fjolser». MSN messenger kommer ikke til å koste penger; det ville vært et sinnsjukt dårlig markedsføringstriks- ingen kommer vel ever til å betale for msn messenger, når de kan bruke gaim/amsn som snakker med msn protokollen?

Uansett, vil jeg anbefale alle å bruke google talk, dét er genialt program dét.

Skrevet

Jalla. Rett og slett jalla.

Ville et multinasjonalt, seriøst selskap som Microsoft ha drøssevis med tafatte grammatiske feil, kommafeil og bomme på noe så grunnleggende som stor forbokstav på måned?

Ville voksne mennesker brukt en betegnelse som "msn duden" om MSN-ikonet?

Og dersom man allerede ikke begynner å lukte lunta: Hvordan i himmelens navn får Microsoft vite at mailen er videresendt eller ikke, og deretter kunne forandre farge på denne "msn duden"?

Rett og slett spam alle med litt kritisk sans ville oppfattet som nettopp det.

Skrevet
Jalla. Rett og slett jalla.

Ville et multinasjonalt, seriøst selskap som Microsoft ha drøssevis med tafatte grammatiske feil, kommafeil og bomme på noe så grunnleggende som stor forbokstav på måned?

Ville voksne mennesker brukt en betegnelse som "msn duden" om MSN-ikonet?

Og dersom man allerede ikke begynner å lukte lunta: Hvordan i himmelens navn får Microsoft vite at mailen er videresendt eller ikke, og deretter kunne forandre farge på denne "msn duden"?

Rett og slett spam alle med litt kritisk sans ville oppfattet som nettopp det.

5017848[/snapback]

Helt enig i alt som står skrevet over. "msn duden", hva er det for noe uttrykk på et ikon.

Fjortisser! :!:

Skrevet
Haha, unnskyld uttrykket, men jeg må få lov til å kalle dere som går på sånt for «fjolser». MSN messenger kommer ikke til å koste penger; det ville vært et sinnsjukt dårlig markedsføringstriks- ingen kommer vel ever til å betale for msn messenger, når de kan bruke gaim/amsn som snakker med msn protokollen?

Uansett, vil jeg anbefale alle å bruke google talk, dét er genialt program dét.

5016611[/snapback]

Fjolser. *Knis*

Skrevet

Seriøst, tror folk fortsatt på sånt? Det er jo innlysende at det er et idiotisk kjedebrev skrevet av enten fjortiser eller wannabe-fjortiser med store fritidsproblemer.

Skrevet (endret)

Jeg fikk en gang en sånn på e-mail, det sto tilogmed i meldingen jeg fikk (Med skrivefeil) at den skulle sendes på MSN!

*Flirer ondskapsfullt over hvor dumme folk kan være*

Endret av operaman
Skrevet

Har allerede fått 20+ av sånne mail i inboxen, pågrunn av vennene mine tar det seriøst. Iallefall jenter faller lett for sånt.

Skal fadan spore dem opp, og sprenge serveren deires.

Skrevet

At det burde være temmelig opplagt at det er bløff kan jeg være 100% enig i, men ikke pga. de grammatiske feilene. Det er vel tross alt ikke MSN selv som har gått ut med denne mailen, det virker snarere som noen som vil "advare" andre (de omtaler jo MSN i 3.person).

Skrevet
Har allerede fått 20+ av sånne mail i inboxen, pågrunn av vennene mine tar det seriøst. Iallefall jenter faller lett for sånt.

Skal fadan spore dem opp, og sprenge serveren deires.

5018544[/snapback]

Hoho! Stemmer! Ikke alle jenter men mest de som sitter døgnet rundt på msn, de faller lett for sånt de!

Skrevet
høres ut som en msn fanatikker prøver å promotere programmet...

5030879[/snapback]

Populært kalt fjortiser med fritidsproblemer.

Skrevet
Stemmer ikke.

Er også en artikkel i VG i dag :)

5015088[/snapback]

Second that!

E fatter ikke det er mulig å gå på dette! Blir så fustrert på folk som virkelig tror det! ARGH! Har heldigvis ikke vært de store mengdene med den mailen her, kun 2 stk, eller noe.

Man kan ikke beskrive med ord det jeg tenker om disse dumme brevene. Fatter det bare ikke! Hvordan kan noen tro noe slikt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...