Gå til innhold

Intervju med ATI


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Si i fra om dere trenger oversetter ;)

 

Moro med litt intervjuer! De kan ha et poeng med at Nvidias SLI x16 blir for treg mellom nord- og sørbroen til å kunne utnyttes, med dette vil vi vel se kommentert i noen tester etterhvert kanskje... Synes forøvrig ikke tilgjengeligheten på hovedkort med ATI-brikkesett er så stor som man kan få inntrykk av fra ATI-mannen...

Lenke til kommentar
www.hardware.no

Enig i den, jeg misliker å måtte lese så mye engelsk så endte med at jeg så på kanskje halvparten. Er jo derfor jeg bruker hw.no på tester (full gjennomlesning altså) ol fordi nettopp det står på norsk.

 

Ellers veldig bra tiltak, mer slikt :thumbup:

Lenke til kommentar
Since ATI's graphics cards were carefully designed for Crossfire, they don't require the "paddle" board or electronic switching that SLI solutions were forced to use.

Måtte smile litt her. Tror ikke ATi sine toppkort er så natively designed for å kjøre crossfire som nvidia sine er for SLI. Og nyere SLI hovedkort gjør vel denne funksjonen i BIOS eller noe uansett, gjør de ikke?

 

Ellers moro med intervju på hardware.no. Ser gjerne mer av det :thumbup:

Endret av dravisher
Lenke til kommentar
Vel, syns dette var et fint intervju og teori'n hans på X8 og x16 er jeg ganske ening med han i :)

Fanboi mode: hehe ja. ATi er flinke til å kritisere ny teknologi de ikke har, men som de sier de kommer til å gjøre mye bedre når de endelig klarer å få det ut på markedet

end fanboi mode.

 

Men kan vel stemme godt at denne bussen blir en flaskehals. Hvor rask er den egentlig? Ville jo tro at nvidia ville ha benyttet en HT buss her, og da er den vel så rask som det er mulig å kommunisere med CPU og RAM uansett. Vet ikke hvor rask den er i forhold til en PCI-E 16x bus da...

Lenke til kommentar
Enig i den, jeg misliker å måtte lese så mye engelsk så endte med at jeg så på kanskje halvparten. Er jo derfor jeg bruker hw.no på tester (full gjennomlesning altså) ol fordi nettopp det står på norsk.

 

Hehe, det er ingen som tvinger deg til å lese artikkelen, det er tross alt folk som er interesserte i dette, så da tror jeg ikke hw.no tenker "nei, det er kanskje noen som ikke leser engelsk så godt. Dessuten er det jo www.hardware.no. Så det er vel best å la det være"

 

:roll:

 

 

Bra artikkel forresten :)

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...