Gå til innhold

Fakta om Oblivion (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altzzå: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=482123 :p

 

Visibly Sheathed Weapons (Swords at belt, bows and long-swords on back)

 

Hipp Hipp Hurra for Bethesda!

 

Jeg trodde seriøst dette IKKE var inkludert i spillet, noe jeg var meget lei meg for.

 

DVD'en viste heller ingen spor til at dette kom til å være med, og jeg ble bare mer og mer bedrøvet.

 

Men nå er det bekreftet! Jippi!

Lenke til kommentar

Hva er det som er viktig med dual-wield?

 

Jeg synes listen viser masse supert! Særlig fengselsgreiene. Jeg håper det ellers også blir mer gøy å være skurk. Sånt som at forbrytelser må rapporteres til vakter.

 

Noe som er litt rart i Morrowind, er at nesten alle folka bor alene i hus med ulåst dør, men likevel går det ikke an å drepe dem uten å anmeldes. Tenk om de heller hadde låst døren og ble overrasket når man dirket seg inn... Også har de naturligvis rett til å forsvare eiendommen sin, så inntrengeren er skurken dersom det ender med blod, uavhengig av hvem som angriper fysisk først.

 

Jeg forestiller meg et system der man når man dreper en person kanskje får en vakt etter seg. Hvis vakten bare ser en bakfra vil han bare huske klærne og knytte forbrytelsen til dem. Da kan man skifte klær etter man er kvitt forfølgerene. Faktisk kan man ta på seg uniformen til en fiendtlig gruppe før man dreper personen. Da blir forbrytelsen knyttet til den gruppen...

 

Noe som er litt kult med listen er at man kan rive ned ting og sånt. Da bør NPC-ene bli sure, hihi.

Lenke til kommentar
Maybe List (Things that are unknown)

An Appearance of MW NPC’s (Such as Caius Cosades, Fargoth or Jiub)

Dæven, det hadde vert en koselig bonus! :love:

5015158[/snapback]

Næh, folk hadde jo bare gått hen og drept fyren som det første de gjorde i spillet uansett. :p

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...