Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ojoj, dette er et produkt som må kommenteres.

Den er jo et hån mot alle som skulle finne på å kjøpe denne spilleren, stygg (ut fra bildene), ulik vektfordeling og ikke minst at den faktisk sletter musikken din.

 

Godt at ikke pc-produsenter tenker i den banen;

"Når nettverkskabelen puttes i så slettes all data på harddisken".

 

Dette burde ikke være lovlig, nå blir jeg skikkelig opprørt.

Lenke til kommentar

Jeg pleier vanligvis ikke å kommentere artikler jeg ikke har noen interesse for, men gjør et unntak her:

 

Etter testen og bildene å dømme er dette en gjennomført elendig digital musikkspiller. Den er forbrukerfiendtlig, ser ufattelig stygg ut, er klumpete og har like lite lagringsplass som standarden var for 2 år siden. Dette er ikke noe som kjøpes, men noe man får gratis hvis man kjøper nytt abonnement på "Komputer for alle"!

Lenke til kommentar
Engelsk - verdens mest brukte språk?

nope... mener det er spansk!

 

elendig mp3spiller, har prøvd den selv, syns den er ubehagelig å ha "i" øret!

Er nok "mandarin" som er mest talte språk med rundt 885 mill folk som taler det. Spansk har "skarve" 332mill :)

aldri hørt om :hmm:

poenget til artikkelforfatter er vel at det er nærmere 2mrd mennesker(mener jeg å ha lest) som snakker engelsk, dvs enten som morsmål eller som sekundærspråk.

 

Dersom vi snakker morsmål er vel mandarin og hindu de største språkene. Dog selv om det er 800 mill som snakker mandarin, så er språkforskjellene visstnok såpass store innen mandarin at det ikke er gitt at alle som snakker mandarin faktisk forstår hverandre?

 

mht MP3 spilleren kunne sikkert JVC spandert på en bøyle(over hodet), noe som sannsynligvis ville gjort den mer komfortable... Har selv ett par hodetelefoner fra Koss med bøyler for ører, de er geniale nok, men merker at de ikke kunne vært stort tyngre--

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...