Gå til innhold

Bilder fra AoE III -demoen | Modem warning!


Anbefalte innlegg

Regler:

1. Minst et bilde per post. Poster uten bilde i vil bli slettet.

2. Det er lov til å kommentere et bilde, dersom man overholder regelen over.

3. Bilde skal være tatt av deg.

4. Ikke bruk IMG-funksjonen på bilder over 800 pixler.

 

Dersom disse reglene ikke blir overstått vil postene bli slettet i første omgang.

 

Snorre @ Orresnei Spillmoderator

Pluss mine egne regler:

5. En post skal aller helst ikke inneholde mer enn 6 bilder.

6. Ikke overdriv eller misbruk bruken av vedleggsfunksjonen. (Vil f.eks ikke se 5 innlegg etterhverandre med bruk av vedlegg.) Helst skal du bruke IMG -tags eller linker.

www.photobucket.com .

 

 

Her kan dere altså poste bilder fra Age of Empires 3 demoen. Linker til nedlastning av demoen kan finnes her.

Bildene kan være eksempel av fin grafikk, en krig, hus som raser, oversiktsbilde, et bilde som dere kan gjøre morsomt ved å legge til snakkebobler osv.

 

Forresten er det fint hvis du skriver litt hvilke innstillinger bildet er tatt med.

 

Tips for å ta bilder

For å ta bilder i spillet trykker du ctrl + F12 Bildene lagres i Mine dokumenter-->My Games-->Age of Empires 3 Trail-->Screenshots.

 

Vil du ha et fint stort oversiktsbilde? Da kan du finne ut hvordan du kan utvide rekkevidden på zoom her (tråd på Heavengamesforumet) Du kan og så vidt jeg har hørt bestemme vinkelen på kameraet (se her.

Du kan ofte få fine bilder ved bruk av andre vinkler enn standard. Gå inn på Options, på UI eller Game Options vil du finne et valg for å slå på muligheten.

Du kan da bruke ctrl + piltastene for å rotere.

 

Nyttige andre tips og fakta

Det finnes tråder for diskusjon av demoen en her (Diskuter artikler) og en her (Diskuter spill og tilbehør - PC)

Hjemmesiden til spillet er: www.ageofempires3.com . (Forsiden virker bare skikkelig i IE, ikke Opera og Firefox.)

En fin side for oppfølgning av spillet er www.heavengames.com .

Utgivelsesdatoen for Norge (Europa) er 4. November.

 

Edit: Rettet opp to fatale feil, en stor takk til Xs2n0n, som sa fra! :thumbup:

 

Så er det bildene mine:

ed399863.jpg

6e2e1f46.jpg

4ff4342a.jpg

4a76d7cb.jpg

a699376d.jpg

4c29bb9d.jpg

Huff, ble vel litt små bilder, skulle hatt en egen server og lasta dem opp på, bildene er tatt på standard grafikkinnstillinger.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Strategy Player: Du skrev noen små feil her.

1. Du roterer ikke ved CTRL+F12, men med CTRL+piltastene

 

2. Spillet kommer 4. november, ikke september. :)

 

denne12jk.th.jpg

 

denne26ad.th.jpg

 

denne37ok.th.jpg

 

denne45nt.th.jpg

Her kan dere se en av de brennende "vingene" til mølla fly av i lysets hastighet. Bare se hvordan den gløder. Konge screen spør dere meg. :)

 

denne54op.th.jpg

Byen min :)

 

Som sagt, man roterer med ctrl+piltastene.

Lenke til kommentar
Gautama: hvordan får du samlet inn så mye ressurser på så kort tid?

 

Og hvordan roterer jeg kameraet? ;-)

 

Første forsøk på hard resulterte i en langdryg kamp, to teh bitter end.

 

http://img362.imageshack.us/my.php?image=aoe3hardf5da.jpg

Vel me spain treng du å bygge eit markedet med ein gong slik at du kan ta hunting dogs(raskere gathering på hunt) og du bygger vills konstant sjølv om du sparer opp til noke fordi det går berre fortare med fleire vills ;) og litt seinare tar du wood og gold oppgraderinger på markedet, med denne tatikken bør du kunne slå expert veldi enkelt ;)

Lenke til kommentar

screen3529uj.th.jpg

screen3603lh.th.jpg

Her er det bilde av to skip som river en båtbygning :grin: .

 

screen3797gy.th.jpg

Hmm, har 413 andre bilder jeg også kunne lasta opp, men det får bli en annen gang :grin:

 

Btw. Brukte Imageshack da de kunne ha større bilder og lettere med tags, men sletter ikke de bildene etterhvert?

 

En annen ting, syns alle her har bedre grafikk enn meg jeg... Men selv om jeg tar alt opp på høyeste innstillinger, kan jeg ikke se noen forbedring, ikke hakker det da heller... :hmm: . (Bruker winXP ja..)

 

Edit: Ja, forresten fint du sa fra om feilene Xs2n0n!

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Par bilder fra et game på EXPERT :)

 

Ett av spanjolenes første store angrep. Ble en god del av dem på expert...

aoeiii16rs.th.jpg

 

Musketerer / artilleri klare til angrep :)

aoeiii25zv.th.jpg

 

...men de ble litt oppholdt ved porten...

aoeiii37dv.th.jpg

 

...og her vinner jeg, uten særlig stor motstand. (Disse husene var borte innen 20 sekunder.)

aoeiii65js.th.jpg

 

 

 

Dessverre er AI'en (ihvertfall i demoen) ganske dårlig.. for å ikke si veldig dårlig. Spanjolene lager jo nesten BARE hussars, pluss noe artilleri? Altfor lett å slå :) Selv på expert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...