Gå til innhold

Netcom kjøper Chess


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var virkelig dårlige nyheter :(

 

Har brukt chess nå i mange år, og er meget fornøyd med de lave prisene som er hos dem, men dersom prisene øker til netcom nivå er jeg borte før de vet ordet av det.

Har tidligere hatt netcom å var fornøyd den gangen, men som nevnt, alt for høyt prisnivå.

Lenke til kommentar

Chess kjøpte vel Sense først og fremst for å få kundene. Altså er nå tidligere Sense-kunder Chess-kunder, om jeg ikke tar feil.

 

Videre vil Chess-kunder fortsette å være Chess-kunder, det er bare eierskapet som har blitt byttet.

 

Tar forbehold om at jeg kan ha misforstått alt det her;)

Lenke til kommentar
Chess kjøpte vel Sense først og fremst for å få kundene. Altså er nå tidligere Sense-kunder Chess-kunder, om jeg ikke tar feil.

 

Videre vil Chess-kunder fortsette å være Chess-kunder, det er bare eierskapet som har blitt byttet.

 

Tar forbehold om at jeg kan ha misforstått alt det her;)

Trur jeg og.

Men hva er vitsen med å ha to tråder med samme emnefelt?

Blir ikke det forvirrende?

Lenke til kommentar
For sent, det er laget en tråd om dette dor lenge siden: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=440846

??

 

Ikke alle leserne våre vanker på forumet, så en artikkel er nok nødvendig uansett hvor mange tråder det finnes om emnet på forumet.

 

--

 

Vollvik Gruppen/Chess har fått ny hovedeier. Ingenting annet har forandret seg.

 

Administerende direktør og gründer, Idar Vollvik, vil fortsette som direktør i selskapet også videre fremover.

 

Chess skal fortsette som før, og vi vil nå få enda bedre innkjøpsvilkår, noe som igjen betyr lavere priser for våre kunder. Iallefall ifølge Idar Vollvik.

 

(Ifølge chess.no. Står også i artikkelen.)

 

 

 

EDIT: Pologutt:

Emnet stammer direkte fra artikkelens overskrift, og oppstår automatisk når artikkelen publiseres.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...