Gå til innhold

PlayStation 3 endelig avduket (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:dontgetit: Den var feeeeet!!

Men vil nok tippe den dyreste koster oppimot 10 lapper hvertfall...

 

Men vil det si at de som ikke har et tv med høy oppløsning ikke vil få fullt utnyttelse av bildet? (siden den støtter over 1000p)

 

EDIT: Desginet minnet meg en del om Bose.

Endret av datating
Lenke til kommentar
:dontgetit: Den var feeeeet!!

Men vil nok tippe den dyreste koster oppimot 10 lapper hvertfall...

 

Men vil det si at de som ikke har et tv med høy oppløsning ikke vil få fullt utnyttelse av bildet? (siden den støtter over 1000p)

 

EDIT: Desginet minnet meg en del om Bose.

Designet minner meg om en brødrister. Og de som sier at maskinvaren kommer til å KNUSE Xbox 360 kan stappe en råtten potet i kjeften. :!:

 

Jeg kommer til å kjøpe Xbox 360.. Men jeg tviler ikke på at PS3 blir bra, men den KNUSER IKKE Xbox 360 hverken på innhold eller design.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
:dontgetit: Den var feeeeet!!

Men vil nok tippe den dyreste koster oppimot 10 lapper hvertfall...

 

Men vil det si at de som ikke har et tv med høy oppløsning ikke vil få fullt utnyttelse av bildet? (siden den støtter over 1000p)

 

EDIT: Desginet minnet meg en del om Bose.

Designet minner meg om en brødrister. Og de som sier at maskinvaren kommer til å KNUSE Xbox 360 kan stappe en råtten potet i kjeften. :!:

 

Jeg kommer til å kjøpe Xbox 360.. Men jeg tviler ikke på at PS3 blir bra, men den KNUSER IKKE Xbox 360 hverken på innhold eller design.

nå har jeg ikke sett over resten av spesifikasjonenen annet enn i denne artikkelen, men jeg vil da si at å dobble den allerede sinnsyke CPU kraften til xbox 360 er å knuse den på akkurat det feltet, i tillegg til å støtte neste Generasjons DVD format som i mine øyne var en stor tabbe av MS å ikke ha med.

Når det er sagt, synest jeg at Xboxen så noe penere ut designmessig.

Lenke til kommentar
nå har jeg ikke sett over resten av spesifikasjonenen annet enn i denne artikkelen, men jeg vil da si at å dobble den allerede sinnsyke CPU kraften til xbox 360 er å knuse den på akkurat det feltet

Doble kraften til Xbox? Jeg tror man skal være forsiktig med å sammenligne de to konsollene direkte uten å ha veldig god greie på hva man snakker om. Hvis du derimot har god oversikt, så må du gjerne utdype. :-)

Lenke til kommentar
:dontgetit: Den var feeeeet!!

Men vil nok tippe den dyreste koster oppimot 10 lapper hvertfall...

 

Men vil det si at de som ikke har et tv med høy oppløsning ikke vil få fullt utnyttelse av bildet? (siden den støtter over 1000p)

 

EDIT: Desginet minnet meg en del om Bose.

Designet minner meg om en brødrister. Og de som sier at maskinvaren kommer til å KNUSE Xbox 360 kan stappe en råtten potet i kjeften. :!:

 

Jeg kommer til å kjøpe Xbox 360.. Men jeg tviler ikke på at PS3 blir bra, men den KNUSER IKKE Xbox 360 hverken på innhold eller design.

nå har jeg ikke sett over resten av spesifikasjonenen annet enn i denne artikkelen, men jeg vil da si at å dobble den allerede sinnsyke CPU kraften til xbox 360 er å knuse den på akkurat det feltet, i tillegg til å støtte neste Generasjons DVD format som i mine øyne var en stor tabbe av MS å ikke ha med.

Når det er sagt, synest jeg at Xboxen så noe penere ut designmessig.

Da vil du nok bli skuffet hvis du tror PS3 KNUSER Xbox 360.. Det må lages software og spill som klarer å utnytte den ekstra kraften, noe det ikke vil bli gjort på flere år. Dessuten er ikke neste generasjons DVD format standard enda, og det vil la seg lett gjøre å sette inn en spiller som enten benytter seg av det formatet du nevner eller et annet.

 

Men PS3 har levert en maskin som er på høyde med Xbox 360, ingen tvil! Men jeg tror mange Sony tilhengere kommer til å gå over til Xbox 360 nettopp på grunn av designet.

 

Det som jeg ble imponert over av PS3 er dette:

 

Skjermkortet heter RSX, og baserer seg på Nvidias nyeste teknologi. Kortet har mer enn 300 millioner transistorer, og er laget med 90 nanometer-teknologi. Det har 512 Mb minne og imponerende ytelse. Kortet skal visstnok være raskere enn to GeForce 6800 Ultrakort, noe som i dag ville kostet over 10.000 kroner, om du skulle kjøpt det til datamaskinen.

 

Playstation 3 er dermed klargjort for høydefinisjons-TV av typen 1080 P-oppløsningen.

Endret av skille22
Lenke til kommentar

ok, for det første ser jo dette mest ut som en brødboks! Ikke pent design nei, men jeg lar tvilen komme tiltalte tilgode, og venter til jeg ser den selv.

 

Ang. det at maskinen klarer å prestere 2,18 TFlops, så er vel det egentlig et tall som er tatt litt ut av luften...

 

Husk at Sony var de som påstod at PS2 ville være kapabel til å kjøre Toy Story grafikk, og styre raketter... :!: :!:

 

hmm.. troverdigheten er vel ikke deres sterke side..

 

Når det er sagt, så se på denne videoen!! :yes:

 

Hvis det er ekte saker så...ja :dribble:

 

http://media.ps3.ign.com/media/748/748475/vids_1.html

Endret av Jc-g
Lenke til kommentar
nå har jeg ikke sett over resten av spesifikasjonenen annet enn i denne artikkelen, men jeg vil da si at å dobble den allerede sinnsyke CPU kraften til xbox 360 er å knuse den på akkurat det feltet

Doble kraften til Xbox? Jeg tror man skal være forsiktig med å sammenligne de to konsollene direkte uten å ha veldig god greie på hva man snakker om. Hvis du derimot har god oversikt, så må du gjerne utdype. :-)

Se den filmen på 2 timer fra Gamespot så forstår du. :yes:

Playstation 3 :thumbup: Xbox 360 :thumbdown:

*stappe råtten potet i munnen på trass* :w00t::tease:

Lenke til kommentar
:dontgetit: Den var feeeeet!!

Men vil nok tippe den dyreste koster oppimot 10 lapper hvertfall...

 

Men vil det si at de som ikke har et tv med høy oppløsning ikke vil få fullt utnyttelse av bildet? (siden den støtter over 1000p)

 

EDIT: Desginet minnet meg en del om Bose.

Næææh... 2000 for den billigste 6000 for dyreste :yes:

Lenke til kommentar
nå har jeg ikke sett over resten av spesifikasjonenen annet enn i denne artikkelen, men jeg vil da si at å dobble den allerede sinnsyke CPU kraften til xbox 360 er å knuse den på akkurat det feltet

Doble kraften til Xbox? Jeg tror man skal være forsiktig med å sammenligne de to konsollene direkte uten å ha veldig god greie på hva man snakker om. Hvis du derimot har god oversikt, så må du gjerne utdype. :-)

Se den filmen på 2 timer fra Gamespot så forstår du. :yes:

Playstation 3 :thumbup: Xbox 360 :thumbdown:

*stappe råtten potet i munnen på trass* :w00t::tease:

Svært til forventninger du har til at PS3 knuser Xbox 360.. Du kommer garantert til å bli skuffet. Du kommer ikke til å se forskjell på spilla.. Jeg holder en knapp favør til Xbox 360 grunnet designet og lanserings tidspunktet. Det blir spennende å se om MS klarer å levere nok konsoller.

Lenke til kommentar

Det var en skikkelig rå konsoll, ingen tvil om det. Masse teoretiske tall om hvor kraftig den er osv osv.

 

Men jeg går nok for Xbox 360 fortsatt...håper virkelig at det blir mulig å modde den på samme plan som xbox er i dag :D Samtidig så kommer den et halvt år tidligere!

 

Ligna litt på en brødrister...men det er vel tidenes råeste også :)

Lenke til kommentar
ok, for det første ser jo dette mest ut som en brødboks! Ikke pent design nei, men jeg lar tvilen komme tiltalte tilgode, og venter til jeg ser den selv.

 

Ang. det at maskinen klarer å prestere 2,18 TFlops, så er vel det egentlig et tall som er tatt litt ut av luften...

 

Husk at Sony var de som påstod at PS2 ville være kapabel til å kjøre Toy Story grafikk, og styre raketter... :!: :!:

 

hmm.. troverdigheten er vel ikke deres sterke side..

 

Når det er sagt, så se på denne videoen!! :yes:

 

Hvis det er ekte saker så...ja :dribble:

 

http://media.ps3.ign.com/media/748/748475/vids_1.html

.... Sykt! Er det mulig at det der er in-game? Grafikken og fysikken er jo rett og slett nydelig. Utrolig imponerende.

 

Jeg blir imponert over slikt når det bare er cut-sequence.. Men som spill? :dribble:

 

Vil ikke tro det før jeg spiller spillet selv :thumbup:

Lenke til kommentar
nå har jeg ikke sett over resten av spesifikasjonenen annet enn i denne artikkelen, men jeg vil da si at å dobble den allerede sinnsyke CPU kraften til xbox 360 er å knuse den på akkurat det feltet

Doble kraften til Xbox? Jeg tror man skal være forsiktig med å sammenligne de to konsollene direkte uten å ha veldig god greie på hva man snakker om. Hvis du derimot har god oversikt, så må du gjerne utdype. :-)

Se den filmen på 2 timer fra Gamespot så forstår du. :yes:

Playstation 3 :thumbup: Xbox 360 :thumbdown:

*stappe råtten potet i munnen på trass* :w00t::tease:

Svært til forventninger du har til at PS3 knuser Xbox 360.. Du kommer garantert til å bli skuffet. Du kommer ikke til å se forskjell på spilla.. Jeg holder en knapp favør til Xbox 360 grunnet designet og lanserings tidspunktet. Det blir spennende å se om MS klarer å levere nok konsoller.

Venter man lenge (1-3 måndter?) venter man ikke forgjeves. :D

Kontrollen derimot lignet virkelig en banan som en her sa tidligere (?)

Men den er sikkert knallgod å spille med :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...