Gå til innhold

Klappet og klart for CeBIT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den som bare kunne fått tatt seg en tur til CeBit. Men guttedrømmen går nok ikke i oppfyllelse i år heller. Man får heller ta det som en del av en road trip etter endt førstegangstjeneste en gang i fremtiden.

*gleder seg på vegne av andre som får oppleve CeBit*

God tur!

Lenke til kommentar

Jeg er på vei dit igjen i år, for tiende gang! Gleder meg som bare det, det blir helt sikkert genialt igjen i år også!

 

Tips til eventuelle nye deltakere neste år;

 

Vær 4-6 pers, kjør bil dit, bruk Kielferga som mellomparti, da er det ikke så forferdelig langt å kjøre.

 

Lei dere en campingbil der nede (koster ca 3.000 kroner for en som har plass til 4), og kjør denne helt fram til messeområdet. Tvers over gata for inngang 4 (en av de største), er det en campingplass for campingbiler og vogner.

 

Det koster ca 70 euro per døgn å stå der (det er tross alt CeBit...), dvs ca 600 kr natta, men dette er latterlig billig i forhold til å prøve å finne noe hotell/motell eller annen overnattingsmåte.

 

Totalt kosta det meg ifjor ca 2500 totalt for bilkjøring, Kieltur og opphold. Selvsagt kommer mat og drikke i tillegg, men det garanteres en vanvittig kul opplevelse! Søk gjerne på nettet etter hotell/motell i samme periode der nede og jeg kan garantere priser på omtrent samme pris i døgnet som dette kostet for hele uka...

 

Anbefales å reservere både campingbil og plass på campingplassen, samt Kielferge i GOD tid i forveien, og da snakker jeg mer enn 4 mnd i forveien. Ellers er det ikke ledige plasser der (det er nemlig flere som benytter denne muligheten gitt...).

 

Hvis noen skal nedover, send meg en mail eller melding her da, så kan man jo treffes! Min fars nederlandske firma har stand der nede, så er nok mye i hall 23 -

Stand C46 (Point of View/BestCom).

 

Gleder meg til en genial uke med mye moro! :yes: :yes:

Lenke til kommentar
Ta rikelig med bilder av alle produktnyheter. (Skulle ønske at jeg kunne dra selv. :cry: )

har kjøpt inn ett kamera for CeBit :)

 

kommer til å ha eget galleri for bildene, tror jeg oppdaterer det hver kveld...

 

url kommer vel her etterhvert...

Ja det hadde vært glimrende. :) Ikke helt det samme som å være der men artig likevel.

Lenke til kommentar
jeg skal dra dit i morgen, er framme på fredag

 

skal ta Color Fantasy, den nye luksusbåten til color  :D

 

får lønn og delvis betalt tur når jeg er der  :w00t:

 

turen(båt, inngang, hotell, bil) kostet meg ca 2k  :thumbup:

LOL, må du betale:)

 

Pakket og klar til å møte på Gardermoen i morgen klokken 07.30 Kanskje på tide å legge seg... Aldri vært der før, så jeg gleder meg masse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...