Gå til innhold

PS Data oppretter datafond


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enden - De får det neppe dekket, men det er en god måte å skape blest rundt nettstedet PS-data, og dette skaper positive relasjoner og dermed flere kunder, hører inn under markedsføringsbudsjettet.

 

Edit legger til:

 

Går utfra at HW ikke tar betalt for denne artiklen og det er dermed allerede skapt possitve tanker vedr. ps-data, meget mer en sansyligvis de får fra en bannerannonse her - Dyktig markedsføring er det , og et flott tiltak

Endret av Osse
Lenke til kommentar
Hvis de tjener så bra på varene at de kan opparbeide fond til forskjellige formål mener jeg at de heller bør sette ned prisene.

Hvorfor det??

Dette er vel ment som en hjelp til de som trenger det, feks skoleklasser eller ungdomsklubber som sliter med økonomien, synest det blir feil å rope "meg meg" her :hmm:

Lenke til kommentar
Hvis de tjener så bra på varene at de kan opparbeide fond til forskjellige formål mener jeg at de heller bør sette ned prisene.

Hvorfor det??

Dette er vel ment som en hjelp til de som trenger det, feks skoleklasser eller ungdomsklubber som sliter med økonomien, synest det blir feil å rope "meg meg" her :hmm:

Nei... jeg har ikke bruk for å søke.

Men jeg har ikke ungått å se at en del folk som besøker forumet også kunne trenge litt støtte.

Frivillige organisasjoner fliser da bra med penger utav folk alikevel.

Hvem skal sitte å vurdere de som trenger det da?

Lenke til kommentar

Hvem skal sitte å vurdere  de som trenger det da?

De fleste med litt omløp i hodet klarer vel å plukke ut de mest aktuelle støttesakene fra en bunke. Sansynligvis foreligger det vel også en slags formålsparagraf som dikterer hva slags saker disse midlene skal fordeles ut over, og dermed bør det ikke by på store problemer å dele disse midlene ut "rettferdig"

Lenke til kommentar

Mente ikke at du direkte trengte støtte, det jeg mente var at om de reduserte prisene med en kr pr produkt ikke vil bety noe, men om de setter av den samme krona pr produkt i et fond blir det fort penger av dette.

Hvem som vurderer? Vel det blir vel ledelsen/ansatte i Psdata det, dette er jo et kjempeflott frivillig tiltak så da må de vel selv få vurdere hvem som har den " beste" søknaden i hver runde.

 

EDIT: PSDATA skriver selv følgende:

 

PS Data har nå etablert et eget datafond, hvor alle kan søke om produktstøtte. Det være seg studenter, LAN, ideelle organisasjoner og idrettslag, fritidsklubber, skoler, offentlige kontorer, gamingmiljøer osv.
Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Frivillige organisasjoner fliser da bra med penger utav folk alikevel.

Alvorlig talt, den var grov! Aner du hva du snakker om i det hele tatt?

Det som slo meg da den setningen fallt var "Leger uten grenser" som er såpass ærlige at de sier at de har fått for mye, og vil levere tilbake til giverne ...

Det er så langt "off topic" jeg er villig til å gå.

Lenke til kommentar
Flott tiltak, men der er faktisk en post om dette allerde også laget for to dager siden her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=367565

 

Kanskje hardware er litt sene ute med "nyheter"

Det skal godt gjørea å klare å dekke alle små og store begivenheter i et såpass uoversiktelig marked som dette :) Det blir vel omtrent like vanskelig som å ha oversikt over alt som postes på forumet til en hver tid ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...