Gå til innhold

Store Torrent-nettsteder nedlagt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er trist at de virkelig store er borte, men det er vel ikke så rart siden alt lå så åpenlyst. Det er verre å ta de lukkede sidene der man må søke om medlemskap eller bli invitert av venner. Torrentfiler spres også via andre fildelingstjenester, så det vil nok leve videre på en eller annen måte.

Lenke til kommentar

Det er ikke lov til å legge ut linker til torrentfiler eller til sider som har torrentfiler.

Så hvis du ikke har veldig lyst på en advarsel rikky så anbefaler jeg deg til å la være :).

 

En ting de fleste ser til å glemme er at :wee: ikke er en tacker. Det var kun ett bindeledd mellom mange trackere. Alle torrentfilene du fikk i fra :wee: vil du finne andre plasser.

Lenke til kommentar
Det er ikke lov til å legge ut linker til torrentfiler eller til sider som har torrentfiler.

Så hvis du ikke har veldig lyst på en advarsel rikky så anbefaler jeg deg til å la være :).

 

En ting de fleste ser til å glemme er at :wee: ikke er en tacker. Det var kun ett bindeledd mellom mange trackere. Alle torrentfilene du fikk i fra :wee: vil du finne andre plasser.

Så vist jeg legger ut en link til f.eks en Distro som ligger ut som .torrent, så er ikke det lov?

Er ikke det å skjære alle over en kam?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...