Gå til innhold

GTA skremmer innbruddstyver


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan hende innbrudstyvene var veldig stresset. Kanskje de hadde pisset i buksa bare ved at en katt mjauet! Fult mulig de rett og slett ikke var så kalde og erfarene. De fleste er også litt tøffere foran 15tommer'n :p

 

Hadde ikke følt meg helt trygg var jeg bestemoren. De tyvene må ha vært temmelig skjelvene på avtrekkeren. Hvis de ikke var redd for at pistolen smalt...

 

Morsom sak! Screenshots fra GTA 3 / + Vice City var helt greit. Det er iallfall et av spillene. Lyd og grafikk er mye det samme!

Lenke til kommentar

Hehe, rimelig tøff sak ja...

 

Husker fra Vice City, der var swat gutta rimelig harde på roperten. Husker at jeg koste meg i timevis på taket av den mansionen man får ute på Starfish Island... Husker ikke hva han feitingen man måtte waste for å overta huset het, men var fett å sitte der oppe og skyte politi i hopetall. De kom med fulle militære styrker. Så mange stjerner at det nesten ble romantisk, hehe...

 

Så var det bare og kjempe seg ned trappene til kjelleren, til mer ammo og armor når man begynnte å gå tom....og opp igjen....

 

Men da ble det mye: You're surrounded....så jeg kan jo på en måte skjønne at de ble litt lurt, det er jo tross alt USA...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...