Gå til innhold

Leveringsproblemer for Intel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne farsen med Preshot er jo like dødfødt som en hamster som løper rundt i et lite møllehjul. Men etter å ha stanget hodet i veggen med denne prosessoren, håper jeg at de kommer sterkere tilbake.

 

konkurranse = lavere priser

Endret av Bofur
Lenke til kommentar

Begynner å få kraftig nok av intel om dagen. Virker som de bare graver seg lengre og lengre ned i gjørma spør du meg. At ikke satser mer på arkitekturen til PentiumM og lager noe brukbart ut av det for desktop markedet forundrer meg...

 

Men nå må man jo huske at det virket som nvidia slet litt da ati lanserte sine dirextx9 skjermkort for et års tid tilbake. 5800 ble ingen stor slager, men de har da kommet seg greit opp igjen de. Samme vil nok skje med intel om man gir det litt tid.

Lenke til kommentar

Tja, i løpet av det siste året så har vi snart kommet over 4Ghz, er vel bare et tidsspørsmål før produksjonsteknologien blir finpusset og 90nm kommer for fult.

 

At intel må utsette er vell pga barnesykdommer, er vel bare bra for oss forbrukere i og med vi får produkter med minst mulige feil.

Lenke til kommentar

litt artig hvordan intel snart kommer seg på 4 GHz mens amd har et stykke igjen til 3 GHz, og alikevel så yter de 2 kanske så likt :yes:

 

som noen andre sier lurer på om AMD utsetter litt også da :hmm: for de trenger de jo ikke haste nå?

 

er glad jeg har bestemt meg for å ikke kjøpe flere deler til min pc før feriepenga i 2005 kommer da blir det en helt ny pc på meg, lurer på hvor langt amd/intel og ati/nvidia og alt annet har kommet da?

Lenke til kommentar

Det igrunn helt greit for meg at ting tar en liten pause, kjøpte for ca 15 månder siden en "billig" 2.6C og et 875P kort (gav ca 2500 der og da), klokka til 3.4GHz ligger det omtrent helt på linje med det beste som er å få i dag (og trolig det neste halvåret) - billig og greit.

 

Håper ikke det kommer noe mer av "det gamle" men heller en 40-50 watt dobbelkjerne P-M når ting begynner å gå fremover igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...