Gå til innhold

Doom III kommer i sommer (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
Jeg ser også at de nettbutikkene som er linket fra doom3.com, altså ebgames.com, gamestop og bestbuy - som nylig ikke hadde noen utgivelsesdato å komme med - er konkrete på datoen alle sammen. Dog er det ikke samme dato, men det er nå så... krysse fingre... :dribble:

altså, ingen av de har peiling på utgivelsesdatoen bare så det er sagt.

ingen av butikkene der vet noe som ikke vi vet, og det at de alle har konkret dato men alle datoene er forskjellig,det sier jo litt...

de opererer stort sett med utgivelsesdatoer som de selv mener passer ypperlig, på denne måten sikrer de seg også en del forhåndsbestillinger fra folk som tror at datoen som opereres med stemmer.

Lenke til kommentar
Doom III vil bli gitt ut når det er ferdig, og ferdig blir det til sommeren, skal vi tro Activision og id Software.

 

<a href="http://gamer.no/art.php?artikkelid=7326">Les artikkelen her</a>

Alt jeg har og si om Doom3 er dette "dette er faen meg ikke spill for småbarn"!!!!!!, noe av det værste dvs skumelt jeg noen gang har spilt.

 

Hvis Dåvøy ikke total forbyr denne skal jeg spise coveret.

 

Grafikken, gameplay banker alt sålangt som halflife 2, far cry

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Doom III vil bli gitt ut når det er ferdig, og ferdig blir det til sommeren, skal vi tro Activision og id Software.

 

<a href="http://gamer.no/art.php?artikkelid=7326">Les artikkelen her</a>

Alt jeg har og si om Doom3 er dette "dette er faen meg ikke spill for småbarn"!!!!!!, noe av det værste dvs skumelt jeg noen gang har spilt.

 

Hvis Dåvøy ikke total forbyr denne skal jeg spise coveret.

 

Grafikken, gameplay banker alt sålangt som halflife 2, far cry

vil ikke akkurat påstå at laila dåvøy burde gripe til våpen når det gjelder doom3..

dog mener jeg at manhunt er et spill som burde ha fått kraftigere reaksjoner fra visse politikere, men det viser jo bare at det eneste laila dåvøy gjorde var å hive seg på "ban gta3" bølgen som gikk for fullt i verden da australia boikottet det.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...