Gå til innhold

96 kB-stort førstepersons-skytespill (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en P4 2.66GHz med 512MB RAM og Radeon 9000 64MB. Dette er over anbefalte krav, men jeg får bare 1 frame i sekundet. Noen andre som har dette broblemet?

Du ligger under anbefalte krav...

 

Radeon 9000 er dårligere enn Radeon 8500 og har mindre funksjoner. Så det er ikke så veldig rart du får elendig ytelse.

 

Demo scenen er uansett noe for seg selv og jeg tror ikke de nødvendigvis de er så flinke spillutviklere/programutviklere selv om de greier å skvise mye rart inn på 32/64/96/128kbyte. Det er en grunn til at mange av de lager demoer og ikke spill/programmer heh.

Lenke til kommentar
Demo scenen er uansett noe for seg selv og jeg tror ikke de nødvendigvis de er så flinke spillutviklere/programutviklere selv om de greier å skvise mye rart inn på 32/64/96/128kbyte. Det er en grunn til at mange av de lager demoer og ikke spill/programmer heh.

Dette utsagnet er vel det som stemmer minst på HELE forumet her!

:roll:

Lenke til kommentar
Dette utsagnet er vel det som stemmer minst på HELE forumet her!

:roll:

Jaja, fint at du kommer med eksempler og begrunnelser for din avsky for min påstand :roll:

 

Gi meg eksempler på folk som innenfor "demo scenen" har vært berømt og vært gode på å lage demoer som har jobbet med større prosjekter som retail spill og programmer da. Hvis du kan gjøre det så kan jeg jo innrømme at jeg tar feil :)

 

Kan fint innrømme at jeg ikker så "inne" i denne scenen, men dette er et inntrykk jeg sitter igjen med etter å ha lest om dette på nettet.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Hvis man ser på hvor mye minne dette spillet bruker så er det en del. Ca 256MB får jeg opp, kan jo tenkes at spillet bruker filer som alle har på maskinen sin, mulig den fila på 96KB er bare er et form for kart som forteller hvordan spillet skal bygges opp.

Men kan ikke se om spillet lager noen filer, men syntes harddisken jobber bra under "loading" av spillet....

Lenke til kommentar
Dette utsagnet er vel det som stemmer minst på HELE forumet her!

:roll:

Gi meg eksempler på folk som innenfor "demo scenen" har vært berømt og vært gode på å lage demoer som har jobbet med større prosjekter som retail spill og programmer da. Hvis du kan gjøre det så kan jeg jo innrømme at jeg tar feil :)

Digital Illusions, Remedy... :)

 

Det er en del. Pluss at folk som regel bruker egne kallenavn i demoscenen, og når de blir rekruttert av spillselskaper går de stort sett over til å bruke sitt eget navn.

Endret av Joachim_F
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...