Gå til innhold

Nvidia satser alt på NV40 versjon 2.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde jo vært greit om vi fikk noen spill å fore disse kortene med da.... :roll:

 

Jeg trenger ikke flere fps i Call of duty for å si det slik. Doom 3 og Half Life 2 var de store salgsargumentene for Radeon 9800 pro/xt og FX5950 ULTRA osv.

Dette har nå blitt argumenter for R420 og NV40!

Selv Painkiller greier seg fint med grafikkortene vi har idag.

 

Jeg oppgraderer ikke med det første :no:

Men det blir spennede å følge "racet" fremover........

Lenke til kommentar

sjølsagt vil toppmodellen koste masse, når sist hadde man en billig toppmodell ved lansering?

 

Trur det er to muligheter her for ka som er grunnen til dette trekket fra nvidia.

Enten så er dem skikkelig sugne og har en god arkitektur dei har komt opp med og har tenkt å kjøre på på samme måte som AMD har gjort det.

 

Eller det er rett og slett en plan B viss nv40 ikkje skulle vere bedre enn r420.. Kan jo hende dei har kalde føtter.. Kem veit :roll:

Lenke til kommentar
Hadde jo vært greit om vi fikk noen spill å fore disse kortene med da....  :roll:

FarCry, Deus Ex:IW, X2, TR:AoD, CMR4..

CMR4 og FarCry har jeg testa på mitt 9700pro og følger ikke at jeg trenger noe bedere enn det på de 2 spilla der i hvertfall :no:

 

veldig bra grafikk på de 2 spilla der :yes:

 

GLEDER MEG TIL DE KOMMMER I BUTIKKEN

Lenke til kommentar

hadde vært morsomt om Nvidia fikk smell for å være så seine :devil:

 

om ATI kommer lenge før, og forsetter med det smarte trekket....

senker prisene, da vil dem slå hardt :laugh:

 

må satste "litt" mer enn på papairlanseringer og ord om bra 3dkort....

utvikling, bra varer til bra priser.

 

(dette er på ingen måte en ATI hyllest post)

Lenke til kommentar
Så jeg tar feil? Du mener altså at PS2 ikke drar ned i det hele tatt?tatt alle systemene i betraktning?

Det er ingen PS2 versjon av Deus Ex:IW. Det er heller ingen planer om en PS2 versjon så vidt jeg vet og om det skulle komme vil det ha store nedgraderinger i grafikken.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar

Deus Ex:IW bruker funksjoner som normal mapping, volumetric lights og stencil shadows, dette er noe som krever ekstremt mye. Men stencil shadows er horribelt tregt i det spillet, så jeg vil si meg enig i at dem kunne ha gjordt en bedre jobb på det område.

Fra det jeg har hørt har Xbox versjonen en del slowdowns @ 640x480, så at Deus Ex:IW har blitt spesielt optimalisert for Xbox er nok ganske tomme påstander.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...