Gå til innhold

Eksklusive bilder fra TrackMania 1.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har i det siste fått noen tilbud fra noen klaner, men jeg vil kun spille i et norsk lag. Jeg har vært i internationale klaner i andre spill og det funket dårlig.

 

Vet du om når spiller kommer til Norge? Noen kamerater av meg har fremdeles ikke skaffet spillet.

 

Tilbake til oppdateringen.

Jeg har lest at rally bilen har fått litt bedre veigrep. Kan du bekrefte dette?

Tunellene i rally og desert miljøet er veldig mørke. Stemmer dette?

Hvordan fungerer "Wrong way"(feil vei) skiltet? Se dette bildet.

Blir de ferdige med all feilrettingen og får lagt ut oppdateringen på tirsdag?

Lenke til kommentar
Vet du om når spiller kommer til Norge? Noen kamerater av meg har fremdeles ikke skaffet spillet.

Det er fremdeles usikkert. Utvikler er imidlertid i forhandlinger med en nordisk distributør nå, etter et par tips fra meg. Håper ting ordner seg snart.

Lenke til kommentar
Tilbake til oppdateringen.

Jeg har lest at rally bilen har fått litt bedre veigrep. Kan du bekrefte dette?

Tunellene i rally og desert miljøet er veldig mørke. Stemmer dette?

Hvordan fungerer "Wrong way"(feil vei) skiltet? Se dette bildet.

Blir de ferdige med all feilrettingen og får lagt ut oppdateringen på tirsdag?

1. Det stemmer. Til manges ergrelse har de endret litt på egenskapene til rally-bilen. Men det er ikke mye..jeg merker nesten ikke forskjell (men så har jeg aldri vært noe utreget god rallyfører heller da :)

 

2. Mange sliter visst med det, men jeg syns ikke det (litt mørkere er det men ikke så mye at jeg plages av det) så det kan være at de blir mørkere på noe grafikkort.. isåfall burde det bli retta innen patchen kommer ut.

 

3. De skiltene er bare til pynt. Har ingen andre spessielle egenskaper. Så det er opp til banebyggeren å plassere de fornuftig.

Lenke til kommentar
Om ikke lenge vil Nadeo utgi en gratis tilleggspakke til TrackMania. Pakken, som vil være på omtrent 80 MB, kommer blant annet til å inneholde 40 nye byggeklosser. Vi har ti eksklusive skjermbilder fra betaversjonen.<br /><br /><a href="http://gamer.no/art.php?artikkelid=6166">Les artikkelen her</a>

Kunne tenkt meg flere baner i singelplayer delen av dette excelllente spillet. Hvorfor er det slik at alt deier seg om multiplayer.

Lenke til kommentar

Har nå greid 51 gull av 51 mulige på singeldelen. Gleder meg til nye baner nå. Hvis du vil ha litt lengre levetid på singeldelen, så kan du sende rekordene dine til venner. Det er bare å sende score file din (ca 10-20Kb), kompisene dine legger fila i samme mappe og dermed kommer hans rekorden inn på lista di, så kan du jo bare prøve å slå alle hans rekorder. Fila ligger i underkat. scores

Lykke til

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...