Gå til innhold

Omtale av IntelliMouse Explorer 4.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oioi, bra! Denne har jeg venta på. Tror ikke at jeg gidder å bytte ut mx300'en min uansett, men kanskje hvis det kommer en liten sum uventede penger så.. Får se det an. Fin anmeldelse i alle fall. Da gjenstår bare testen av Steelpad 4D og hvilke mus som fungerer på den glatte siden da.. Vet at mx300 ikke gjør det, men den "grove" er absolutt like kjekk å bruke, om ikke bedre.

Lenke til kommentar
Valget sto mellom Icemat + 3.0 eller bare 4.0. Jeg gikk for 3.0 + Icemat.

 

Forandringene fra 3.0 til 4.0 er da ikke SÅ store. ;)

Meneh.. bestilte på MPX den 19.01 og de er ikke på lager engang. _ubekreftet_ 28.01? Argh :devil:

Litt off topic, men må bare si at valget du gjorde på icemat + 3.0 vil du garantert ikke angre på. Det gjorde hvertfall ikke jeg.

Lenke til kommentar
Scrollhjulet på den er helt grusomt, styr unna. De andre versjonene med hakk-basert scrollhjul har funka mye bedre.

Sier meg helt enig der!

Kjøpte meg denne, men bytta fort tilbake til min kjære mx300.

Scrollehjulet var helt grusomt, og i tillegg virka det som om den ikke var så veldig kompatibel med blant annet 3d max.

Sleit vertfall noe grenseløst med enkle operasjoner som å rotere i viewporten og pan`e i de forskjellige view`ene.

 

Er sikkert en grei mus det her, men jeg blei ikke spesielt begeistra for den..

Lenke til kommentar

Scrollhjulet "fusker" enormt mye når du surfer på nettet, har ikke prøvd å spille med den, men når du scroller sider så scroller den, så scroller den plutselig ikke, så scroller den igjen, hvis du forstår? Det blir liksom aldri jevnt å scrolle... Jeg kommer aldri til å bytte ut min mx500 for den musa. Scrollknappene på den er noe av det mest geniale så finnes.

Lenke til kommentar

HVORDAN ER DET MULIG!?!?!?!?!?! Dette er den DÅRLIGSTE testen jheg NOEN GANG har sett av en mus! Dette er den beste musa jeg har hatt! og jeg har hatt logitech mx 700 og intellimouse explorer 3. Denne musa har en fantastisk ergonomi! Det er akkurat som den smelter og blir en del av hånda di! Det Horisontale rullehjulet er det bare å justere scroll speeden på hvis man syntes det går for treigt. Jeg er en hardcore gamer, og har aldri opplevd det de sier om at den skroller gjennom våpnene med raske febrilske bevegelser. (ja jeg bytter våpen med rullehjulet). skulle likt å sett hvordan spillerene i gamer sitter med musa for at de skal få til det...

 

alle sammen: dette er den ultimate spillemusa! løp og kjøp! :yes:

Lenke til kommentar
Scrollhjulet på den er helt grusomt, styr unna. De andre versjonene med hakk-basert scrollhjul har funka mye bedre.

Jøss, det hakkeløse scrollehjulet til 4.0 er faktisk en av de nyvinningene jeg er mest begeistret for.

Det er elendig når man skal f.eks bytte våpen mens man spiller. jeg sverger til min 3.0

Lenke til kommentar

Musa begynte med selvskrolling for en to-tre dager siden, akkurat slik som IntelliMouse Explorer 3.0 har drevet med en god stund. Dette er et forholdsvis kjent og vanlig problem med IME 3.0, men det tok en god stunds bruk med 4.0 før problemet gjorde seg gjeldende. Om du ikke har opplevd det, så er det bare flott for din del -- men både jeg og flere av de jeg spiller sammen med har nevnt det samme problemet tidligere.

 

Det trinnløse skrollehjulet er absolutt glimrende, men hvis du sammenligner 4.0 med 3.0, vil du se at den har fått en brattere kant bakerst, noe som skaper en større vinkel i selve håndleddet når du bruker musa. Selve høyden er rimelig nøyaktig den samme som før, men formen har -- etter min mening -- blitt litt dårligere. Det _ser_ mye bedre ut, men jeg likte ikke den endringen. Merker at håndleddet er litt mer slitent etter lange timer med spilling og aktiv musebruk :/

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...