Gå til innhold

TEST: Logitech Z-2200


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jou... til sitt bruk er vel dette ok... Men jeg har vanskelig for å svelge denne type høgtaleroppsett.

Med utgangspunkt å lytte på vanlig stereomusikk (den er laget for to høgtalere) så må man ha to ordentlige stereohøgtalere. Da mener jeg desse "sattelittene" blir for små. Eller? :roll:

Endret av sveinsel
Lenke til kommentar
Fin test.

 

Holder meg til mitt 5.1 system fra logitech. Z-680

 

:thumbup:

Kjøpte meg nettopp z-680, det holdt i en halv dag...lyden var enormt god på film og spill, rask stram bass med godt trykk. Men på musikk sammenlignet med stereo systemet mitt(til mange ganger prisen=) så manglet det ganske mye detaljer. Det ble kjøpt inn for å brukers til en liten hjemme kino i stua siden jeg er student og ganske blakk for tiden, men når det ikke tåler å stå på lenge uten å ryke så er det for drøyt. Har en aktiv cv sub som har vært brukt myyyyyye på full geip på film og musikk. Den lever godt enda. Som sagt så kan jeg ha vært uheldig, men i følge manualen så skal anlegget koble ut når det blir for varmt. Og når det i tilegg ikke vrenger så bør det jo tåle litt guffe. Prøvde å sette i en ny sikring men den røyk med en gang. Tipper det er noen komponenter i forsterkeren som er svidd. Lukta iallefall brent ic. Heldgivis er det god garanti på logitech, men det er jo et ork å sende et system på 23.5 kg landet rundt. Det koster i tillegg meg ganske mye. Får håpe det ikke er et problem jeg får med neste systemet mitt. Da vil jeg ha pengene tilbake og kjøpe noe annet med bedre kvalitet.

Lenke til kommentar
jeg har Logitech Z-2200 selv og er storfornøyd.. trøkk i massevis og kan spille høyt nok for de alle fleste

Ja dette settet er overkill for de som ikke vil ha sinte naboer. Det kan eg forteller for idag koblet all strømmen seg av når eg hørte på musikk så hørt eg ringe klokken klikke. Åpner døren og der sto formannen og styre leder eller ka **** de er og klage at alle naboene ringte og klagde over lyde. Havnet nesten i slåsskamp etter at de brukte ufine ord pluss den frekke måten å få kontakt på istedenfor å ringe på tlf (ja de har nr.) Jaja heldigvis beklaget de seg når eg begynte å hisse meg alvorlig. De hørte vist bassen i første etasje og eg bor i 3etasje.

 

Vel det eg skulle fram til var at lyden er helt syk. Ikke si noe negativt uten å ha hørt anlegget først.

Lenke til kommentar

Det & si at det nesten blir overkill med 200 Watt er helt feil. Den store str0mforsyningen er med p& & gi et bedre lydbilde fordi den kan gi en jevnere og mer presis lyd.

 

Vil dere vite mer om THX? Her er en fin guide:

http://www.hjemmekino.no/guide/thxutstyr.asp

 

BTW: dere kan laere en del av hjemmekino.no :) ta & les litt rundt der. Ellers legger jeg merke til at lyd testene deres blir stadig bedre!

Lenke til kommentar

Tror jeg kjøper det gitt,, skal jo flytte inn i ny leilighet nå, så må ha noe nytt, naboen min blir bestekameraten min, så det skal gå bra..

Siden jeg har alt for mye penger kan han få mitt gamle 5.1 sett.. :p

 

Bra test,, og takk!

 

og til deg med "grinete" mor: bli tørr bak øra først,, :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...