Gå til innhold

Dette er spillene du får med Xbox Live Gold og PlayStation Plus i august


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LoveAss skrev (1 time siden):

Hadde online multiplayer vært gratis, slik det burde vært i 2021, så hadde INGEN betalt for xbox gold eller ps plus...

Ca halvparten av PS3-eiere hadde PS Plus, til tross for at online-spilling var gratis der. Og dette var samtidig som det kostet penger å spille online på Xbox 360, UTEN at man fikk gratis spill.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
LoveAss skrev (11 timer siden):

Disse månedlige spilla er bare en dårlig unnskyldning for at MS og Sony skal kunne fortsette å ta betalt for å la folk spille online. Hadde online multiplayer vært gratis, slik det burde vært i 2021, så hadde INGEN betalt for xbox gold eller ps plus...

Erm, jo jeg hadde betalt for ps pluss. Så er hvertfall 1. Rekner med det er noen andre og som vil ha 3 spill hver mnd for rundt 30 kr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
LoveAss skrev (15 timer siden):

Disse månedlige spilla er bare en dårlig unnskyldning for at MS og Sony skal kunne fortsette å ta betalt for å la folk spille online. Hadde online multiplayer vært gratis, slik det burde vært i 2021, så hadde INGEN betalt for xbox gold eller ps plus...

Du får gode gratis spill og du griner.. Tipper du har råd til det. Hvis ikke så er fler og fler multiplayerspill gratis å spille uten at man trenger gold eller ps Plus.

Lenke til kommentar

Hehe, ok jeg beklager. Det er 3 stk som fortsatt ville betalt kun for å få "gratis" spill. Er vel alltid noen blodfans som på død og liv må forsvare en idiotisk praksis. Selfølgelig har jeg råd til det. Det handler om prinsippet.

Dere skjønner det nok selv når dere blir flerbarnsforeldre og kun får tid til å game 4-5 timer i uka. Da betyr disse "gratis" B-spilla ingen ting, for du vil heller bruke tida på de du har kjøpt. Da skjønner du at du KUN betaler for å få lov til å spille online og at disse "gratis spilla" bare er en dårlig unnskyldning så det ikke skal bli åpenbart at du kun betaler for å "få lov" til å spille online...

Bare det at media og folk generelt kaller disse for "gratis spill" sier jo litt om mentaliteten rundt det hele. For de er ikke gratis, du betaler jo for dem? Eller betaler du for online multiplayer og får gratis spill? 🤔

Lenke til kommentar
LoveAss skrev (7 timer siden):

Hehe, ok jeg beklager. Det er 3 stk som fortsatt ville betalt kun for å få "gratis" spill. Er vel alltid noen blodfans som på død og liv må forsvare en idiotisk praksis.

Jeg og, så da har du fire  Tror de fleste jeg kjenner med PS4/PS5 også har det.

Er langt fra noen blodfan, PS Plus har gjort at jeg ikke har trengt å kjøpe et eneste nytt PS5-spill enda. Så mye bra som er "gratis" og ligger der, som jeg ikke har spilt før, og fortsatt masse å ta av. Mye for penga, og fint for meg som ikke har tid til å spille så ofte og sjeldent kjøper spill når de er nye.

Lenke til kommentar

Vel, hver sin smak. Det demret ikke for meg før f2p spilla ble gratis online og jeg skulle spille med kompisen min på PC. Vi hadde alltid brukt xbox party chat, men der kom ikke jeg inn plutselig. For da måtte jeg ha gold live. Det hadde aldri han som spilte på PC trengt for å bruke xbox party chat.

Vært hard core xbox forbruker siden xbox 360. Men nå er det slutt. Heretter blir det PC, og det er synd for jeg foretrekker å game i sofaen med kontroller...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
LoveAss skrev (På 2021-7-31 den 8.30):

Hehe, ok jeg beklager. Det er 3 stk som fortsatt ville betalt kun for å få "gratis" spill. Er vel alltid noen blodfans som på død og liv må forsvare en idiotisk praksis. Selfølgelig har jeg råd til det. Det handler om prinsippet.

Dere skjønner det nok selv når dere blir flerbarnsforeldre og kun får tid til å game 4-5 timer i uka. Da betyr disse "gratis" B-spilla ingen ting, for du vil heller bruke tida på de du har kjøpt. Da skjønner du at du KUN betaler for å få lov til å spille online og at disse "gratis spilla" bare er en dårlig unnskyldning så det ikke skal bli åpenbart at du kun betaler for å "få lov" til å spille online...

Bare det at media og folk generelt kaller disse for "gratis spill" sier jo litt om mentaliteten rundt det hele. For de er ikke gratis, du betaler jo for dem? Eller betaler du for online multiplayer og får gratis spill? 🤔

Jeg har 2 barn selv, og jeg er fornøyd med både PS Plus og PS Now, nettopp FORDI jeg har så lite tid til gaming. På denne måten betaler jeg lite for å kunne prøve mange (gode) spill, uten å måtte kjøpe dem. Og er ikke spillene gode, eller at jeg ikke får spilt de ferdig, så har jeg ikke dårlig samvittighet for jeg betalte nærmest ingenting for dem. Spillene jeg absolutt må spille ved release kan jeg kjøpe, og om jeg ikke har tid til å spille de ved release, så er de blitt "gratis" innen jeg får fingern ut.

Men man er jo forskjellig. Det er en ærlig sak at du ikke synes det er verdt prisen, men det blir bare barnslig å gå rundt og mene at alle som synes det er idioter.

For all del, jeg forsvarer ikke praksisen rundt å betale for online, men det er nå slik markedet har blitt, og det kan du takke Microsoft for. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...