Gå til innhold

Vampire: The Masquerade-serien får sitt eget battle royale-spill i 2021


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
17 minutes ago, BeThomas said:

Jeg forstår ikke dette.

Samme med Legacy of Kain -> Nosgoth.

To serier med DYPE rollespillrøtter og en saftig verden å boltre seg i. Så lager man en type spill der den ene store styrken til franchisen er helt irrelevant? Hva slags tomsinger er det som står bak slike idéer?

Samme tomsinger som bestemme for 5 år siden at looter shooter er det beste som finnes og det er det eneste man skal lage. Og da får man spill som Anthem. 

Og før det var det arena hero shooters og før det var det 3rd person cover shooter og før det var det MMOPRG.

Noen laget et kanskje 2 gode spill i en sjanger og så skal alle hoppe på samme sjanger fordi oppfinnsomhet og kreativitet er i dårlig opplag hos mange utgivere.

Lenke til kommentar

@Gunfreak

Joda, jeg ser naturligvis at looter shootere og games as a service er i vinden. Men det må jo gå an å forstå at når en tar ett spillunivers som stort sett ene og alene er kjent for dyp historiefortelling eller varierte og interessante karakterer, og bruker den verdenen til å lage ett spill som av design er stort sett det stikk motsatte så er det en dårlig idé? :|

Lenke til kommentar
Just now, BeThomas said:

@Gunfreak

Joda, jeg ser naturligvis at looter shootere og games as a service er i vinden. Men det må jo gå an å forstå at når en tar ett spillunivers som stort sett ene og alene er kjent for dyp historiefortelling eller varierte og interessante karakterer, og bruker den verdenen til å lage ett spill som av design er stort sett det stikk motsatte så er det en dårlig idé? 😐

Så klart er det er en dårlig idé , akurrat som å sette et spill studio med nesten 20 år med rollespill spesialisering til å lage en looter shooter. 

 

Lenke til kommentar
BeThomas skrev (1 time siden):

Jeg forstår ikke dette.

Samme med Legacy of Kain -> Nosgoth.

To serier med DYPE rollespillrøtter og en saftig verden å boltre seg i. Så lager man en type spill der den ene store styrken til franchisen er helt irrelevant? Hva slags tomsinger er det som står bak slike idéer?

Fortvil ikke. Det er noen som jobber med VTM Bloodlines 2 også. Jeg ville ikke forventet all verden fra det, men det blir kult å spille et Masquerade spill igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...