Gå til innhold

ANMELDELSE: The Division 2: Warlords of New York


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte exp packen, synes hovedoppdragene var veldig bra. Gear 2.0 er en god oppgradering. Liker veldig godt nye recalibration systemet og virker generelt som det er gjort en god jobb med endringer på set items og stats.

Spillet varer nok ikke evig for meg heller, jeg klarer ikke spille samme PVE innhold alt for mange ganger når spillet er i 3PS eller FPS. Det holder seg liksom ikke interssant nok i lengden.

Det er ikke noe problem i ARPG ala POE, Diablo, Grim dawn. Eller blir jo kjedelig til slutt der og, men jeg holder gjerne en stund lenger.

Lenke til kommentar

Alt i alt en OK DLC, men synes skaleringen av helse virker helt urimelig i spillets endgame. Kan selvsagt kun snakke for meg selv, men jeg synes ikke det er spesielt interessant eller gøy å måtte tømme 5-6 magasiner i en såkalt "red bar" fiende for å drepe dem.

Leste på reddit at noen hadde klart et av spillets strongholds på den nye vanskelighetsgraden legendary og det tok dem 7 timer. Og det var visstnok med utstyr på nivået som spillet selv anbefaler.

Det gidder jeg ikke :p

Håper de reduserer mengden helse fiendene har slik at tempoet blir høyere enn det er nå.

Lenke til kommentar

Når man leser på reddit tror jeg en klype salt og litt sunn skepsis er lurt. Gjorde wall street på.heroic i går på under en time. Litt vel merkelig at folk er hysteriske av å ikke klare heroic på dag 3. Når det er sagt, er det vel helsen til npcene som er problemet. Håper de ikke går amok med nerfing

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...