Gå til innhold

Fallout 76 får nytt battle royale-kart og «raids»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke erfaring nylig, men jeg har erfaring med supportavdelingen som nektet meg refund siden jeg "hadde lastet ned spillet". Selv om det ikke virket, og fortsatt ikke virker. Battle Royale modusen er en vits har jeg lest, selv er jeg ikke så fan av den trenden. Resten er bare søppel og bugs.

 

Men jeg har sett du gå god for dårligere spill og utgivere før. Er som no mans sky, selv om spillet kanskje blir litt bedre. Så støtter du opp under folk som ljuger og infester spillbransjen med toxic waste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke erfaring nylig, men jeg har erfaring med supportavdelingen som nektet meg refund siden jeg "hadde lastet ned spillet". Selv om det ikke virket, og fortsatt ikke virker. Battle Royale modusen er en vits har jeg lest, selv er jeg ikke så fan av den trenden. Resten er bare søppel og bugs.

 

Men jeg har sett du gå god for dårligere spill og utgivere før. Er som no mans sky, selv om spillet kanskje blir litt bedre. Så støtter du opp under folk som ljuger og infester spillbransjen med toxic waste.

 

Du må være gøy på fest....

  • Liker 6
Lenke til kommentar

hmm. Lurer på om jeg må kjøpe dette spillet. Er det noen som synes det er bra eller er det så ræva som folk vil ha det til?

 

Kjøpte spillet når det kom ut men det var mange problemer så jeg la det bort. Tok det frem for et par uker siden og det er stor forskjell. Alt virker bra for meg og har ikke spilt mye annet siste par ukene. Så om du liker Fallout serien tror jeg du vil like dette.

 

Litt annerledes siden du må drikke og spise regelmessig, men coop er bra selvom du fint kan spille alene og med denne utvidelsen så tror jeg det blir veldig bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

hmm. Lurer på om jeg må kjøpe dette spillet. Er det noen som synes det er bra eller er det så ræva som folk vil ha det til?

 

Kjøpte spillet når det kom ut men det var mange problemer så jeg la det bort. Tok det frem for et par uker siden og det er stor forskjell. Alt virker bra for meg og har ikke spilt mye annet siste par ukene. Så om du liker Fallout serien tror jeg du vil like dette.

 

Litt annerledes siden du må drikke og spise regelmessig, men coop er bra selvom du fint kan spille alene og med denne utvidelsen så tror jeg det blir veldig bra.

Takk for et nyttig svar i forhold til han andre surpompen :)

Men bra du nevnte det med å spise å drikke regelmessig, Det er en dealbreaker desverre. Er ikke så fan av det i spill. Er det slik at du må gjøre det veldig ofte hvis ikke dør du?

Lenke til kommentar

hmm. Lurer på om jeg må kjøpe dette spillet. Er det noen som synes det er bra eller er det så ræva som folk vil ha det til?

 

Spillet er veldig bra i sin nåværende tilstand, og jeg tror det kommer til å bli helt glimrende når Wastelanders kommer. Savner interaksjon med NPCer, men det kommer jo nå, både i dialog og som fiender. Tror det kommer til å bli veldig likt Fallout 3 og 4 etterhvert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sikkert gøy for de som bryr seg. Jeg holder meg unna. Har ikke kjøpt Fallout 76 og kommer aldri til å gjøre det. Syntes det har gått for langt når akseptert mentalitet ved release er "It will be good later".

 

Se Battlefront II, Fallout 76, Battlefield V og Anthem. Ekstremt utsultet for innhold, samt bugs som knekker spillene i to. 6-12 måneder senere og de "begynner å bli noe"...

 

Takk, men nei takk! Aldri mer for min del.

Lenke til kommentar

Sikkert gøy for de som bryr seg. Jeg holder meg unna. Har ikke kjøpt Fallout 76 og kommer aldri til å gjøre det. Syntes det har gått for langt når akseptert mentalitet ved release er "It will be good later".

 

Se Battlefront II, Fallout 76, Battlefield V og Anthem. Ekstremt utsultet for innhold, samt bugs som knekker spillene i to. 6-12 måneder senere og de "begynner å bli noe"...

 

Takk, men nei takk! Aldri mer for min del.

 

Hvorfor kommentere at du ikke bryr deg.

 

Går du bort til tilfeldige på gaten også når de prater om en ting og pirker de på ryggen og sier. "Hei! Jeg bryr meg ikke om det dere prater om og jeg skal ikke ha det!!" for å så heve nesen å gå videre?

Ganske facinerende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

hmm. Lurer på om jeg må kjøpe dette spillet. Er det noen som synes det er bra eller er det så ræva som folk vil ha det til?

 

Elsket Fallout 1-3 + New Vegas, syntes 4 var et steg i feil retning. Spiller heller ikke onlinespill, så slo dette fra meg. Men i mai fikk jeg et plutselig innfall etter å ha kjøpt ny PC og sett noen prate det opp på en bra YouTube-video. Har spilt det 160 timer siden da. Er nå level 82.

 

Det er veldig annerledes enn tidligere Fallout, men samtidig veldig kjent. I starten virker verdenen ganske tom og ensom - for den er enorm, men det er for meg den beste Fallout-verdenen noen gang, til og med bedre enn Skyrim. Veldig mye bra environment storytelling, og noen uforglemmelige robot-NPC. Og masse variasjon i områder og lore. Savnet menneske-NPCs veldig i starten, men nå ser jeg faktisk mer frem til at de introduserer legendary players enn at de legger til dét og dialogtrær.

 

Liker perk-systemet bedre enn i Fallout 4, og har endelig lært å sette pris på craftingen. Base-bygging er ikke min greie, men veldig bra community og morsomt å se hva folk bygger. Player vending er en av flere nye ting som endrer veldig mye.

 

Har ikke testet survival mode og nuclear winter, så den delen kan jeg ikke uttale meg om. PvP er ikke særlig interessant, tror jeg har blitt angrepet maks 2-3 ganger på 160 timer (blitt truffet et par ganger som uhell da, men det teller ikke), møtt sykt mange hyggelige folk som hjelper til, gjennoppliver der, gir deg ting etc. Selv om jeg spiller uten mic.

 

Bugs må du regne med, men de oppdaterer hele tiden, så det blir bare bedre og bedre. Ser bl.a GreenManGaming kjører kampanjer på spillet nå, absolutt verdt det!

Lenke til kommentar

Sikkert gøy for de som bryr seg. Jeg holder meg unna. Har ikke kjøpt Fallout 76 og kommer aldri til å gjøre det. Syntes det har gått for langt når akseptert mentalitet ved release er "It will be good later".

 

Er jo ikke værre en å kjøpe spillet når det har blitt bra, jeg leste anmmeldelser og droppa spillet og fulgte bare med litt. Men nå ser det ut til at de klarer å gjøre det til et bra spill, og da vurderer jeg å kjøpe det.

For min del er det jo da det samme når det har blitt utgitt... så lenge produktet jeg kjøper er bra og jeg blir underholdt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sikkert gøy for de som bryr seg. Jeg holder meg unna. Har ikke kjøpt Fallout 76 og kommer aldri til å gjøre det. Syntes det har gått for langt når akseptert mentalitet ved release er "It will be good later".

 

Se Battlefront II, Fallout 76, Battlefield V og Anthem. Ekstremt utsultet for innhold, samt bugs som knekker spillene i to. 6-12 måneder senere og de "begynner å bli noe"...

 

Takk, men nei takk! Aldri mer for min del.

Fallout 76 mangler ikke innhold, og har strengt tatt ikke gjort det siden bare noen måneder etter release. Ikke sammenlignbart med Anthem.

 

Fallout 76 er jo et onlinespill, og det er jo både bra og naturlig at det utvikler seg. Se på Destiny, eller WoW for den saks skyld. I tillegg er alt nytt innhold gratis, så det er jo ikke sånn at man betaler for å fikse spillet heller.

 

Bugs er det derimot en del av, og ytelsen på konsoll er svak.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er jo ikke værre en å kjøpe spillet når det har blitt bra, jeg leste anmmeldelser og droppa spillet og fulgte bare med litt. Men nå ser det ut til at de klarer å gjøre det til et bra spill, og da vurderer jeg å kjøpe det.

For min del er det jo da det samme når det har blitt utgitt... så lenge produktet jeg kjøper er bra og jeg blir underholdt.

Jo det er det, da oppfordrer du utviklere til å forsette å gi ut uferdige og ødelagte spill.

 

Total boikott er det eneste som funker.

De bryr seg bare om penger.

Det skal ekstremt mye til at en utvikler taper penger på store kjente merkenavn.

 

Man sa at hatten til Napoleon var verdt 50 000 mann.

Navn som Assassin's creed, fallout, battlefield, call of duty, er automatisk verdt millioner av salg.

Selv totalt bomba spill som Battlefront 2 og Fallout 76 tjente masse penger.(de tjente bare ikke nok for aksjespekulantene som eier utgiverene)

 

Så så lenge folk kjøper disse spillene kan vi forvente å få ødlagte, tomme spill som kanskje kan bli bra senere.

 

Tenk deg om folk kjøpte en tv som kanskje ville bli bra etter 1 år.

Eller en bil som kanskje ville oppfylle sikkerhets standardene et år etter du kjøpte den.

 

Så lenge statlige organer ikke setter krav(som de gjør med tver og biler) er det opp til forbrukerne.

Lenke til kommentar

Jo det er det, da oppfordrer du utviklere til å forsette å gi ut uferdige og ødelagte spill.

 

Total boikott er det eneste som funker.

De bryr seg bare om penger.

Det skal ekstremt mye til at en utvikler taper penger på store kjente merkenavn.

 

Man sa at hatten til Napoleon var verdt 50 000 mann.

Navn som Assassin's creed, fallout, battlefield, call of duty, er automatisk verdt millioner av salg.

Selv totalt bomba spill som Battlefront 2 og Fallout 76 tjente masse penger.(de tjente bare ikke nok for aksjespekulantene som eier utgiverene)

 

Så så lenge folk kjøper disse spillene kan vi forvente å få ødlagte, tomme spill som kanskje kan bli bra senere.

 

Tenk deg om folk kjøpte en tv som kanskje ville bli bra etter 1 år.

Eller en bil som kanskje ville oppfylle sikkerhets standardene et år etter du kjøpte den.

 

Så lenge statlige organer ikke setter krav(som de gjør med tver og biler) er det opp til forbrukerne.

 

 

Hele poenget mitt var at jeg kjøper det når det var bra. 

Så da kjøper du ikke en bil når den nettopp har kommet på markedet og har en del barnesykdommer, du kjøper den etter et par år når dette er fikset. 

Kjøper man et produkt uten å lese tester og undersøke litt er man naiv uansett og man kan takke seg selv. 

Da vil det problemet løse seg selv, om spillet er dårlig så kjøper man det ikke, men klarer de å gjøre det til et godt produkt har jeg ingen problemer med å kjøpe det. 

 

Problemet er fanboys/barn som uten kritisk sans kjøper spillet fordi det heter Fallout, så man på noen youtube videoer ved release hadde man fort skjønt at her venter man litt. 

Endret av Blodstrupm0en
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Har ikke erfaring nylig, men jeg har erfaring med supportavdelingen som nektet meg refund siden jeg "hadde lastet ned spillet". Selv om det ikke virket, og fortsatt ikke virker. Battle Royale modusen er en vits har jeg lest, selv er jeg ikke så fan av den trenden. Resten er bare søppel og bugs.

 

Men jeg har sett du gå god for dårligere spill og utgivere før. Er som no mans sky, selv om spillet kanskje blir litt bedre. Så støtter du opp under folk som ljuger og infester spillbransjen med toxic waste.

Du må være gøy på fest....

Ja, bra sagt. Siden jeg ikke er noen fan av utgivere som ljuger til spillerne, så må jeg være en forbanna idiot. Soleklart.

Men når jeg har tenkt meg om igjen, så kanskje du burde gå til anskaffelse av fo76.

Endret av Paulex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Sikkert gøy for de som bryr seg. Jeg holder meg unna. Har ikke kjøpt Fallout 76 og kommer aldri til å gjøre det. Syntes det har gått for langt når akseptert mentalitet ved release er "It will be good later".

 

Se Battlefront II, Fallout 76, Battlefield V og Anthem. Ekstremt utsultet for innhold, samt bugs som knekker spillene i to. 6-12 måneder senere og de "begynner å bli noe"...

 

Takk, men nei takk! Aldri mer for min del.

 

Hvorfor kommentere at du ikke bryr deg.

 

Går du bort til tilfeldige på gaten også når de prater om en ting og pirker de på ryggen og sier. "Hei! Jeg bryr meg ikke om det dere prater om og jeg skal ikke ha det!!" for å så heve nesen å gå videre?

Ganske facinerende.

Skal si du blir irritert av ingenting. Ta deg en pille og ro ned. Jeg bryr meg ikke om F76 og forklarer hvorfor jeg ikke gjør det, samt hvorfor den type forretningsmodell er ødeleggende for kvalitet.. Hvorfor i alle dager tar du deg så personlig nær av det?

 

Du sammenlikner ett åpent forum på nett med en samtale mellom to personer ansikt til ansikt. Fasinerende av deg å komme så bak mål...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Har ikke erfaring nylig, men jeg har erfaring med supportavdelingen som nektet meg refund siden jeg "hadde lastet ned spillet". Selv om det ikke virket, og fortsatt ikke virker. Battle Royale modusen er en vits har jeg lest, selv er jeg ikke så fan av den trenden. Resten er bare søppel og bugs.

 

Men jeg har sett du gå god for dårligere spill og utgivere før. Er som no mans sky, selv om spillet kanskje blir litt bedre. Så støtter du opp under folk som ljuger og infester spillbransjen med toxic waste.

Du må være gøy på fest....

Ja, bra sagt. Siden jeg ikke er noen fan av utgivere som ljuger til spillerne, så må jeg være en forbanna idiot. Soleklart.

Men når jeg har tenkt meg om igjen, så kanskje du burde gå til anskaffelse av fo76.

Så bitter, så bitter :D :D :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...