Gå til innhold

TEST: Huawei Y6 Prime


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen fingertrykkavleser, ingen hurtiglading, ingen USB Type-C og lavoppløst skjerm virker ikke å være store problemer når dere tester iPhone. Lurer på hvorfor det teller så mye for en mobil til 1700 kr?

 

Alternativene er og alle en del dyrere mobiler.

Endret av Lunaris
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Synd de samarbeider så tett med myndighetene, ellers ville jeg vurdert en telefon fra de.

Hvem samarbeider ikke med myndighetene?

 

Du vil ikke ha denne telefonen laget i Kina, så du skal kjøpe en annen telefon som og er laget i Kina? Eneste merket som ikke er laget i Kina er vel Samsung som lager EU mobiler i Vietnam. Om du tror det gjør dem sikrere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Eneste problemen jeg ser er 2gb ram og 16gb lagring. Det var for lite for meg 2-3 år siden. Tenker meg mobilen raskt blir naer på ubrukelig.

 

Ingen fingeravtrykkleser er nesten en plus for meg. Å ha den på baksiden slik galaxy note har plager meg ikke så veldig men ja, en minus er det vel kun for de som frivillig biologisk identidierer mobilbrukeren med positition hver gang den brukes.

Lenke til kommentar

 

Synd de samarbeider så tett med myndighetene, ellers ville jeg vurdert en telefon fra de.

Hvem samarbeider ikke med myndighetene?

 

Du vil ikke ha denne telefonen laget i Kina, så du skal kjøpe en annen telefon som og er laget i Kina? Eneste merket som ikke er laget i Kina er vel Samsung som lager EU mobiler i Vietnam. Om du tror det gjør dem sikrere.

Jeg regner med du har egen produsert Kina telefon?

Lenke til kommentar

 

Synd de samarbeider så tett med myndighetene, ellers ville jeg vurdert en telefon fra de.

Hvem samarbeider ikke med myndighetene?

 

Du vil ikke ha denne telefonen laget i Kina, så du skal kjøpe en annen telefon som og er laget i Kina? Eneste merket som ikke er laget i Kina er vel Samsung som lager EU mobiler i Vietnam. Om du tror det gjør dem sikrere.

LG lager vel mobilene sine i Korea.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du sa "eneste merket".

Skrevet som et spørsmål ja. "Eneste merket er vel Samsung". Om et par ubetydelige selskaper produserer noe annet sted enn Kina utenom Samsung derimot har det ikke veldig mye å si. Det å si at du ikke skal kjøpe den fordi den er laget i Kina er et rimelig dårlig argument, når de som sier det sannsynligvis selv sitter på tlf laget i Kina, siden så godt som alle har det. Samsung Vietnam er eneste større produksjon av mobiler utenfor Kina. 

Lenke til kommentar

Skrevet som et spørsmål ja. "Eneste merket er vel Samsung". Om et par ubetydelige selskaper produserer noe annet sted enn Kina utenom Samsung derimot har det ikke veldig mye å si. Det å si at du ikke skal kjøpe den fordi den er laget i Kina er et rimelig dårlig argument, når de som sier det sannsynligvis selv sitter på tlf laget i Kina, siden så godt som alle har det. Samsung Vietnam er eneste større produksjon av mobiler utenfor Kina. 

Jeg ser ikke noe spørsmålstegn. Men samme det, jeg er enig i at det er tull å være livredd for alt som er produsert i Kina.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...