Gå til innhold

FEATURE: Er det mulig å toppe 2018?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lest alle listene deres til nå i håp om å finne et nytt spill å glede seg til, men ser heldigvis ut som at 2019 blir året for å spille spill fra backlogen. Så nei, 2019 kommer ikke til å toppe 2018, på samme måte som 2018 ikke toppet 2017.

 

Setter pris på disse artiklene da.

Lenke til kommentar

Har trua på at 2019 kan bli bra, problemet for meg er at di fleste titlene som eg gleder meg til ikkje er bekreftet for 2019, så er veldig tildigt å si.  Gleder meg hvertfall til Death Stranding, Cyberpunk 2077, TLoU2, Sekiro. Har et lite håp om at både Death Strading og TLoU2 kommer i 2019, men er meir skeptisk til Cyberpunk.

Lenke til kommentar

Har lest alle listene deres til nå i håp om å finne et nytt spill å glede seg til, men ser heldigvis ut som at 2019 blir året for å spille spill fra backlogen. Så nei, 2019 kommer ikke til å toppe 2018, på samme måte som 2018 ikke toppet 2017.

 

Setter pris på disse artiklene da.

 

Tror ikke Gamer er stedet å gå til for å finne potensielle ukjente perler. 2019 har mange lovende spill, men kun et par stykker har blitt nevnt i de artiklene vi har sett til nå.

Lenke til kommentar

 

Har lest alle listene deres til nå i håp om å finne et nytt spill å glede seg til, men ser heldigvis ut som at 2019 blir året for å spille spill fra backlogen. Så nei, 2019 kommer ikke til å toppe 2018, på samme måte som 2018 ikke toppet 2017.

 

Setter pris på disse artiklene da.

 

Tror ikke Gamer er stedet å gå til for å finne potensielle ukjente perler. 2019 har mange lovende spill, men kun et par stykker har blitt nevnt i de artiklene vi har sett til nå.

Del gjerne noen av spillene du sikter til, jeg tar gjerne imot tips!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er veldig lite kreativ, derfor er det ikke på listen min. Men jeg synes absolutt det ser veldig spennende ut!

 

Dreams trenger ikke å handle om kreativitet. Du kan bruke tiden på å spille andres kreasjoner i stedet. Little Big Planet inneholder nå over 5 millioner brett skapt av spillerne. Selv om bare hvert tusende brett er et godt brett, så gir det deg 5000 gode brett å spille. Det tar sin tid å klare å luke ut de gode fra de dårlige, men herregud så mye kult jeg har spilt i Little Big Planet. Media Molecule har også laget mange gode verktøy for å finne alt det beste, selv om mange må man "snuble over" selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...