Gå til innhold

Microsoft lanserer strømmetjeneste for spill som lar deg spille Xbox-spill på mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du abonnerer på en tjeneste, får strømmet spill til smarttelefonen, og du kan da spille dem med kontroller på skjermen?

 

Sony sin remote play og PS Now funksjonalitet er ekstremt begrenset i forhold til hva Microsoft skal lansere. Du får lese deg opp litt :)

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Ikke interessert. Jeg kjøpte ikke en 65'' TV for å spille på en knøttliten skjerm…

 

Hvorfor må du spille på en knøttliten skjerm? Dette kommer nok til å bli rullet ut på endel smart TV'r også. Spesielt Samsung som har et bra samarbeid med Microsoft. På besøk hos en venn som ikke har din konsoll? Ikke noe problem. Logg deg på applikasjonen på TV og spill ivei.  :ohmy:

Lenke til kommentar

Hvorfor må du spille på en knøttliten skjerm? Dette kommer nok til å bli rullet ut på endel smart TV'r også. Spesielt Samsung som har et bra samarbeid med Microsoft. På besøk hos en venn som ikke har din konsoll? Ikke noe problem. Logg deg på applikasjonen på TV og spill ivei.  :ohmy:

Jada, jeg vet at det er kan være mange forskjellige bruksområder, men nå er det spill på mobiltelefoner de fokuserer mesteparten av markedsføringen på. Ikke gidder jeg å spille på mobil og jeg gidder hvertfall ikke dra på en kontroller i tillegg  :grin2:  :lol: 

 

Jeg er rett og slett ikke i målgruppen, men det er helt greit. Jeg ønsker dem lykke til med satsingen likevel.

Lenke til kommentar

Greit å få med seg saken og hva den handler om...

Jeg kjøpte ikke 65" TV for å se netflix på mobilen.

Jeg vet godt hva saken handler om, men det forhindrer meg ikke fra å komme med syrlige kommentarer :tease:

 

Artig at du nevner Netflix. Det er Netflix på mobilen jeg hadde i tankene. Alle ungene mine har både Netflix og Youtube på mobilen og bruker den vel så mye som TV. Jeg synes det er artig at samtidig som TVer blir større og større for hvert år så ser det ut som at når alt kommer til alt så er det ikke størrelsen det kommer an på :rofl:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...