Gå til innhold

Darksiders III har fått en lanseringsdato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8OkEXm

:hmm:

 

Kanskje dette kunne vært noe og prøvd på PS4 Pro, inspirert av zelda? Ser ikke dårlig ut.

2ern var en dårlig opplevelse, masse lagg..

Lenke til kommentar

Synes piskeffektene var fine, men kunne de tont ned de sterke fargene litt, for det stjeler jo ganske mye av oppmerksomheten. Litt lite gjennomtenkt fargebruk omkring de fiendene du skal slå?

 

Altså jeg mener det godt kunne ha forblitt rødlig, men svakere farger..

Endret av G
Lenke til kommentar

Synes piskeffektene var fine, men kunne de tont ned de sterke fargene litt, for det stjeler jo ganske mye av oppmerksomheten. Litt lite gjennomtenkt fargebruk omkring de fiendene du skal slå?

 

Altså jeg mener det godt kunne ha forblitt rødlig, men svakere farger..

 

Farger og slikt blir nok fikset på pga spillbarhet før det kommer ut :)

Lenke til kommentar

 

Synes piskeffektene var fine, men kunne de tont ned de sterke fargene litt, for det stjeler jo ganske mye av oppmerksomheten. Litt lite gjennomtenkt fargebruk omkring de fiendene du skal slå?

 

Altså jeg mener det godt kunne ha forblitt rødlig, men svakere farger..

 

Farger og slikt blir nok fikset på pga spillbarhet før det kommer ut :)

Vet ikke helt jeg, liker stilen som det er, er jo skapt av mannen bak "superhelten" Spawn.

Lenke til kommentar

Det er ganske greit i en spill-trailer, men når spillet gis ut så vil jo heldekkende farger i fra pisken og intensiteten i fra rødt stjele en del oppmerksomhet. Tenker bare på det litt logiske mhp. spillbarhet her, ikke noe mer pes enn det :)

Lenke til kommentar

Så noe bedre ut. Eller forklaringen er at en eller annen egenskap eller "potion" gjør pisken rødere nå og da?

 

Ellers så syntes jeg gjennomgangen fort ble noe kjedelig selv om innledningen var artig å se på. Ganske ok grafikk. Litt mye gjenbruk av liknende korridorer og åpne huler.

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...