Gå til innhold

– Vi fikser alle nyere iPhoner, sier Apple Norge, men stemmer det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Tenker Apple har å rydde opp i dette her. Er ikke sånn man driver kundebehandling og business x)

 

Det har vel holdt på slik i flere år, så tydeligvis er det slik en driver business...

Tull, fikk erstattet både iPhone og iPad Pro av Apple som var kjøpt hos Tele-forhandler/kiosk. Her er det jo tydeligvis noe som service-avdeling tolker annerledes slik det står i artikkelen..,
Lenke til kommentar

Apple Norge endret måten de behandler dette på i fjor høst.

Jeg hadde en iPhone 6S som hadde en av de tidlige batterifeilene (som gjorde at den skrudde seg av) som i følge serienummeret skulle få gratis bytte av batteri.

Etter jeg hadde hadde kontaktet Apple Norge var alt klart og jeg ventet på at DHL skulle hente telefonen, men da de ikke dukket opp som avtalt kontaktet jeg Apple Norge på nytt og fikk da beskjed om at de kun gjorde dette byttet på iPhoner kjøpt direkte fra dem. Jeg måtte levere min til eplehuset (som gjorde byttet gratis).

M.a.o kjøper du ikke direkte fra Apple regnes du som en annenrangs bruker og får ikke like god oppfølgning.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hat iPhone 7 , ingen riper eller skader på den, var hos Apple i Stavanger fikk samme svar må kontakte komplett da mobilen ble kjøpt hos dem , men jeg skal aldri aldri mer ha noe som heter Apple , da blir det Samsung , ikke bare at prisene på alt som heter Apple er så høye , men så nekter de reparasjon på varene sine som kom til salgs med fabrik defekt ! Aldri mer Apple , aller mine venner som hadde iPhone vil nå gå over til Samsung eller Huawei på grunn av sånn behandling !

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Han ble nektet batteribytte hos Eplehuset fordi rammen hadde en svak bøy (tok meg 1min å rette ut).

 

Jeg har også hørt fra andre kunder at de har blitt nektet pga. riper/hakk i ramma. 

 

Med mindre du har en iPhone som er ytterst pent brukt, så vil de pushe swap eller ny iPhone på deg.

 

Om rammen er bøyd så får de ikke demontert den, eller iallefall montert det riktig på plass igjen. Iallefall ikke hvor de kan garantere for reparasjonen i etterkant.

 

Blir ikke nektet reparasjon for riper. Da er det isåfall sprekk i display eller som i ditt tilfelle bøyd ramme (3mm>)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...