Gå til innhold

Nytt Portal-spill lanseres om et par uker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ehm. Bare blå portaler på skjermbildene, ingen oransje?

 

Så du traileren? Bilen ramler ned i en blå portal, og skytes ut på den andre siden av broen, rett inn i de robotene. Da må det nesten være to portaler der. ;)

 

Gleder meg til å prøve dette i praksis. Fikk helt klart en Portal-følelse fra traileren.

Lenke til kommentar

La merke til artikkelen i toppen av forumet og i det øyeblikket jeg så de magiske ordene "Nytt Portal om et par uker" er jeg sikker på pulsen min var langt over 100 og en glede spredde seg i kroppen som jeg ikke har kjent på årevis. Når jeg i gledesrus klikket meg inn på artikkelen og så de horible ordene "ikke valve" og "brospill" er nok en av de største skuffelsene jeg har kjent på i år. Dette må da være en form for straffbar forbrytelse?  :cry:

Endret av Evil-Duck
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Interessant å se Gamer ty til clickbait. Har dere latt dere inspirere av deres gamle kolleger i Tek?

Selv mener jeg denne clickbait hysterien som har vært i kommentarfeltene rundt omkring har vært meget overdrevet, men denne gangen skal jeg si at jeg vertfall gikk rett på å må nok si meg enig i at dette var en drøyt clickbaity overskrift.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Interessant å se Gamer ty til clickbait. Har dere latt dere inspirere av deres gamle kolleger i Tek?

Selv mener jeg denne clickbait hysterien som har vært i kommentarfeltene rundt omkring har vært meget overdrevet, men denne gangen skal jeg si at jeg vertfall gikk rett på å må nok si meg enig i at dette var en drøyt clickbaity overskrift.

Interessant å se Gamer ty til clickbait. Har dere latt dere inspirere av deres gamle kolleger i Tek?

 

Bedre nå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

- Om dette skuffet...

Prøv heller "Chromagun".

På mange måter så likte jeg faktisk det bedre enn orginal "Portal".

 

Litt kort i forhold til "Portal", men nøttene var bra.

Hva fa_, ikke talom.  :nei:  Motsatt efekt her. Portal er bedre en den, mener jeg. Det spillet der har ikke det jeg elsker. :hmm:

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

- Om dette skuffet...

Prøv heller "Chromagun".

På mange måter så likte jeg faktisk det bedre enn orginal "Portal".

 

Litt kort i forhold til "Portal", men nøttene var bra.

 

 

 

 

Hva fa_, ikke talom.  :nei: 

Motsatt efekt her.

Portal er bedre en den, mener jeg.

Det spillet der har ikke det jeg elsker. :hmm:

 

 

 

- Smaken er som baken.

 

Men for nysgjerrighetens skyld...

Hva var det som manglet i "Chromagun", føler du, som du likte så godt med "Portal"-spillene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...