Gå til innhold

Blizzard med stikk til Star Wars Battlefront II-kontroversene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh. Blizzard er jo ikke mye bedre. Greit at de har holdt seg på lesser evils, men de utnytter jo kundene på samme måte.

 

Det er gratis men HS er jo p2w til de grader.

 

Hots også gratis men med gambling bokser.

 

Overwatch fullpris med gambling bokser.

 

D3. Å ta betalt for necromancer "expansion" var en joke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heh. Blizzard er jo ikke mye bedre. Greit at de har holdt seg på lesser evils, men de utnytter jo kundene på samme måte.

 

Det er gratis men HS er jo p2w til de grader.

 

Hots også gratis men med gambling bokser.

 

Overwatch fullpris med gambling bokser.

 

D3. Å ta betalt for necromancer "expansion" var en joke.

 

Du trenger ikke kjøpe bokser i Overwatch?? cosmetics er urelevant til gameplay. Hearthstone burde hatt ett annet system men samtidig så kan man helt fint grinde seg til decent decks.

Lenke til kommentar

Kan helt fint "grinde" deg til star cards i battlefront 2 også? Ingen spill pr dags dato hvor du MÅ kjøpe bokser. 

 

Greia er at det ene har ledet til det andre. Først kunne kan kjøpe ting for ingame value. Så ble de samme tingene lagt i loot bokser slik at man kunne prøve lykken og kanskje få det billig men regnestykket er selvsagt at man bruker mer. Neste steg er der vi er nå hvor det plutselig er lootbokser i SP spill og lootbokser som spiller direkte inn i gameplay i MP. 

Lenke til kommentar

Kan helt fint "grinde" deg til star cards i battlefront 2 også? Ingen spill pr dags dato hvor du MÅ kjøpe bokser.

 

Greia er at det ene har ledet til det andre. Først kunne kan kjøpe ting for ingame value. Så ble de samme tingene lagt i loot bokser slik at man kunne prøve lykken og kanskje få det billig men regnestykket er selvsagt at man bruker mer. Neste steg er der vi er nå hvor det plutselig er lootbokser i SP spill og lootbokser som spiller direkte inn i gameplay i MP.

Grinde 40 50 timer er veldig ekstremt, prøve lykken i kister er jo rett og slett gambling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Overwatch har for det første rent kosmetiske ting i boksene sine, og for det andre tjener man seg en ny boks ganske kjapt, og med flere måter å tjene de på også.

Hearthstone er jeg enig i at er verre, selv om det er f2p, så er det tydelig at man stiller sterkere om man bruker penger på det (noe jeg selv har gjort i stor grad), men jeg har en snikende mistanke om at man i stor grad blir matchet med andre som har låst opp like mye (les:alt), siden jeg møter flere motstandere med sjeldne kort når jeg spiller på kjøpebrukeren kontra f2p brukeren min...

Lenke til kommentar

var snakk om rundt 40 timer for de dyreste heltene. vanlige star cards og ting du ellers får i pakker tar veldig mye kortere tid.

 

Ja lootboxes som de er i dag er i stor grad gambling. ingen som har sagt no på det trur jeg.

 

Faktisk er det under 8 timer for de dyreste heltene, og under 2 for kassene...

Hvilket blir redusert når de innfører skill based credits.

Kommer også en god del flere challanges senere.

Lenke til kommentar

Heh. Blizzard er jo ikke mye bedre. Greit at de har holdt seg på lesser evils, men de utnytter jo kundene på samme måte.

 

Det er gratis men HS er jo p2w til de grader.

 

Hots også gratis men med gambling bokser.

 

Overwatch fullpris med gambling bokser.

 

D3. Å ta betalt for necromancer "expansion" var en joke.

 

Hearthstone: Er jo free to play, det er jo her den vesentlige forskjellen ligger mot Battlefront 2? Det er fullt betalt spill (500-800 kroner) OG pay to win. Det er det som gjør folk frustrerte.

 

Hots: Samme som over

 

Overwatch: Kun kosmetisk, påvirker ikke gameplay eller din/lagets evne til å vinne.

 

D3: Enig, men D3 er jo kastet utfor stupet av Blizzard selv virker det som. :)

Lenke til kommentar

 

Heh. Blizzard er jo ikke mye bedre. Greit at de har holdt seg på lesser evils, men de utnytter jo kundene på samme måte.

 

Det er gratis men HS er jo p2w til de grader.

 

Hots også gratis men med gambling bokser.

 

Overwatch fullpris med gambling bokser.

 

D3. Å ta betalt for necromancer "expansion" var en joke.

Hearthstone: Er jo free to play, det er jo her den vesentlige forskjellen ligger mot Battlefront 2? Det er fullt betalt spill (500-800 kroner) OG pay to win. Det er det som gjør folk frustrerte.

 

Hots: Samme som over

 

Overwatch: Kun kosmetisk, påvirker ikke gameplay eller din/lagets evne til å vinne.

 

D3: Enig, men D3 er jo kastet utfor stupet av Blizzard selv virker det som. :)

 

Det skriver jo jeg og? :p Lesser evils, men de har ledet opp til det vi ser i battlefront og om EA hadde fått aksept for dette i battlefront så er ikke blizzard og alle andre langt bak i sine neste spill.

 

Og selv om overwatch boksene ikke påvirker gameplay så er det gambling bokser som kan få dustete mennesker til å bruke alle sparepengene sine på samme måte som gambling bokser som gir fordeler i battlefront. Poenget altså, hva boksen inneholder betyr lite. still gambling. fortsatt en uting. 

 

Personlig synes jeg kosmetiske bokser er ok. Spesielt om det "finansierer" litt gratis innhold i form av maps og moduser.

Lenke til kommentar

Hvorfor skuffet ? Syns det er en morsomt og uskyldig spøk. Noen burdet gjort noe verre. Noe som virkelig ristet grunnmuren hos det dresskledde, pengegriske folka over hos EA.

 

Hele poenget er vell at Blizzard er ikke de rette folka til å kritisere.

Wow: første spill som tar måneds pris for å spille, kjent for å gjøre folk hekta og fattig.

Hearthstone: Helt likt BF2 i form av at man må betale for å få gode kort for å bli bedre, her må man spille mer BF2 for å få de beste korta gratis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...