Gå til innhold

Assassin's Creed Origins selger dobbelt så raskt som seriens forrige spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er enkelte oppdrag som ødela opplevelsen fullstendig for min del, men bortsett fra det storkoste jeg meg med dette. Absolutt et av de beste i serien for min del. Jeg håper bare de har lært, og venter to, tre år før de gir oss neste. Vi trenger ikke at de blir grådige igjen, og spyr ut nye spill hvert eneste år.

Lenke til kommentar

Ubisoft har laget et bra spill av dette men "må" de mase så jævlig på å kjøpe spillet? jeg "har" spilt når jeg er ferdig å spille så kommer det en svær plakat over skjermen kjøp Assassin Creed Origins now!! enda jeg har akkurat spilt spillet og hvis da prøver å kjøpe det så går det , de ser ikke at spillet alllerede er i spill biblioteket makan til "griskhet" har jeg ikke sett fra noen andre selskaper! De advarer deg everfall at du har spillet fra før!

Lenke til kommentar

De har sagt ganske mange ganger at AC aldri vil foregå i en vanlig setting, så tror nok ikke vi kan forvente ninjaer, dessverre. Personlig ville jeg heller hatt mindre bruke ting, som f.eks et AC satt til Mongolia under Ghenkis Khan, eller til svarteste Afrika, med stammekrigere og alt det der, lenge før Afrika ble kolonisert av "hvite folk". Eller kanskje Nord-Amerika før europeerne dukket opp? Er jo en del teorier om at de innfødte i Amerika kom fra Egypt, så hadde ikke vært så dumt med en AC: Origins 2 i Amerika. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De har sagt ganske mange ganger at AC aldri vil foregå i en vanlig setting, så tror nok ikke vi kan forvente ninjaer, dessverre. Personlig ville jeg heller hatt mindre bruke ting, som f.eks et AC satt til Mongolia under Ghenkis Khan, eller til svarteste Afrika, med stammekrigere og alt det der, lenge før Afrika ble kolonisert av "hvite folk". Eller kanskje Nord-Amerika før europeerne dukket opp? Er jo en del teorier om at de innfødte i Amerika kom fra Egypt, så hadde ikke vært så dumt med en AC: Origins 2 i Amerika. :)

Ja men jeg drømmer om Asia, eller Afrika ja, bare håper det ikke blir noe i Roma igjen, er blitt lei nå hehe. 

Lenke til kommentar

 

De har sagt ganske mange ganger at AC aldri vil foregå i en vanlig setting, så tror nok ikke vi kan forvente ninjaer, dessverre. Personlig ville jeg heller hatt mindre bruke ting, som f.eks et AC satt til Mongolia under Ghenkis Khan, eller til svarteste Afrika, med stammekrigere og alt det der, lenge før Afrika ble kolonisert av "hvite folk". Eller kanskje Nord-Amerika før europeerne dukket opp? Er jo en del teorier om at de innfødte i Amerika kom fra Egypt, så hadde ikke vært så dumt med en AC: Origins 2 i Amerika. :)

Ja men jeg drømmer om Asia, eller Afrika ja, bare håper det ikke blir noe i Roma igjen, er blitt lei nå hehe. 

Hadde vært så kult med vikingtida nå! passer godt til det nye kampsystemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...