Gå til innhold

Her er den første Destiny 2-utvidelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Destiny 2 lansert 06.09.17, første DLC "ekspansjon" 05.12.17, hva faen....

 

24. oktober til pc. 43 dager mellom release og første DLC. På den "positive" siden kommer det til pc samtidig da.

 

Jeg er mest overrasket over at noen er overrasket. Velkommen til fremtiden innen spillbransjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Destiny 2 er en fadese. Hilsen Destiny 1 veteran med 1400 spilletimer.

Håper denne ekspansjonen kan rette opp litt av feilene med D2 og så den neste som kommer fikse noe mer. Og så blir det meste fikset rett før Destiny 3 kommer...

 

Fadese?morsom du.Det var ingenting bedre med vanilla destiny 1.Story kunne vært litt mørkere og forklart bedre kanskje fra begynnelse D2 men du kan finne alt av "lore av geniet: Byf på YouTuben.Strikes må utvides og gjøres mer interassant.Utenom det er spillet godt og underholdende,grindbart som f..med god comunity.Må slutte og syte så mye: "jeg vill,vil.Nå,nå,helst akkerat med det samme mentaliten.Slapp a gutt og ta livet med ro gutt,det blir bettre etterhvert;)Hilsen dag 1,Destiny 1 oldtimerkaptein med aaltfor mange spilletimer gjennom livet?

Lenke til kommentar

Destiny 2 er en fadese. Hilsen Destiny 1 veteran med 1400 spilletimer.

Håper denne ekspansjonen kan rette opp litt av feilene med D2 og så den neste som kommer fikse noe mer. Og så blir det meste fikset rett før Destiny 3 kommer...

 

Fra en som aldri har spillt D1 så deler jeg ditt syn med at D2 er en fadese.

 

Gameplay er bra i seg selv, men utenom det så er det meste dårlig. UI og inventory kunne vært gjort mye bedre på pc-versjonen (tydelig kopiert fra consol), fra lvl 1-20 så virker at på "rails" (lite frihet i spillet), etter lvl 20 er det ikke noe å gjøre, pvp er forferdelig.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har ingenting i mot mikrotransaksjoner, men prisen og innholdet du faktisk får for den prisen derimot, det er kvalmende og kriminelt. Nå må denne galskapen ta slutt snart! Jeg er en stor fan av Destiny universet, så det å se at Bungie (Activision) holder på som de gjør er vanvittig skuffende. Jeg hadde vært svært fornøyd med Destiny 2, om det hadde kostet 300 kr, jeg føler jeg har blitt snytt for de 300 ekstra jeg betalte for det, for det føles mer som en stor expansion enn et helt nytt AAA spill. Og hva i huleste skjedde med PvP'en? To ord: Tragisk dårlig.

Nei, Bungie har mye å ta tak i her, og jeg håper de lykkes med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...