Gå til innhold

GUIDE: Teks guide til ryktebørsen Ni måter å avsløre falske rykter på


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

TEK har vel noen slike artikler de også. Er derfor jeg alltid går inn i kommentarfeltene via diskusjon.no fremfor tek.no selv. Det er så mye vås og clickbaits at jeg får spy.

 

Skulle til å skrive at nå burde jammenTEK lære av egne artikler, så slipper vi alle disse falske ryktene klistret opp på forsiden her... ;-)

Får i jåben min jør æ alt riktig, bestandi!!!

Lenke til kommentar

Nå skal det sies at TEK.no tidligere var hardware.no, amobil.no, mobilen.no og andre nettsider jeg ikke husker navnet på. Tilbake i 2005-2006 da jeg begynte å lese disse nettsidene jevnlig, var kvaliteten høy. PC tester, bygg, mobiltelefontester, tester av all annen elektronikk var av generelt høy kvalitet. Den høye standarden holdt seg helt til oppkjøpene av nettsiden(e) satte i gang. Etterhvert har artiklene blitt mer lik kk.no og nettavisens artikler. Clickbaits kort avløst av skrikende og irriterende reklame. Eneste tjenesten under tek.no som jeg benytter jevnlig, er mobilpriser. Man må dog regne med litt vranglære der også, da operatørene utnytter hull i "kalkulatoren" for å hevde seg høyt i listene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

TEK har vel noen slike artikler de også. Er derfor jeg alltid går inn i kommentarfeltene via diskusjon.no fremfor tek.no selv. Det er så mye vås og clickbaits at jeg får spy.

Skulle til å skrive at nå burde jammenTEK lære av egne artikler, så slipper vi alle disse falske ryktene klistret opp på forsiden her... ;-)

Får i jåben min jør æ alt riktig, bestandi!!!

 

 

Litt forskjell på å gjøre en liten feil en gang innimellom, og det og til stadighet gå på trynet, og ikke ser ut til å lære av egne feil. 

 

:)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...